به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا اشاره کرد که یک بازیکن ممکن است برای دیدار روز شنبه آرسنال مقابل نیوکسل به ترکیب تیمش بازگردد. توپچی‌ها از ماه اوت بدون یورین تیمبر بازی کرده‌اند و اخیراً گابریل ژسوس و توماس پارتی را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند.

آرتتا در نشست خبری پیش از بازی فردا گفت:"ما یک جلسه تمرین دیگر داریم، بنابراین این احتمال وجود دارد. اما من نمی‌دانم."

با این حال، بعید است که ژسوس یا پارتی برای این مسابقه در دسترس باشند. در آرسنال خوش‌بینی وجود دارد که ژسوس می‌تواند پس از فیفادی بازگردد، اما زمانی که آرتتا در نشست خبری یک مرتبه دیگر با زمان دقیق بازگشت ژسوس مواجه شد، گفت: "نمی‌توانم تضمین کنم که ژسوس پس از فیفادی بازخواهد گشت. ما در تلاش هستیم تا او هرچه سریع‌تر بهبود پیدا کند. گفتم که هفته‌ها طول می‌کشد. اما در حال حاضر تعیین یک چارچوب زمانی بسیار دشوار است."

امیل اسمیت رو نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو در جریان پیروزی 5-0 هفته گذشته مقابل شفیلد یونایتد، قرار است بازی مقابل نیوکسل را از دست بدهد. آرتتا تکرار کرد که انتظار دارد اسمیت رو "هفته‌ها" از میادین دور باشد.

1948915

این سرمربی اسپانیایی درباره مصدومیت اسمیت رو گفت: "هیچ چیز تغییر نکرده است. فکر می‌کنم او هفته‌ها از میادین دور خواهد بود. این مصدومیت ضربه بزرگی است زیرا او شروع خوبی داشت اما متاسفانه دوباره او را در اختیار نداریم."

با این حال، برخی اخبار امیدوار کننده برای آرسنال وجود دارد و انتظار می‌رود مارتین اودگارد برای بازی فردا در دسترس باشد.

آرتتا گفت:"ما سعی کردیم او را دور نگه داریم زیرا او مشکل کوچکی داشت که او را اذیت می‌کرد. او در چند روز گذشته احساس بسیار بهتری داشت. ما به او چند دقیقه مقابل وستهم فرصت دادیم که وضعیتش خوب بود. او امروز تمرین خواهد کرد و اگر خوب باشد، برای بازی فردا آماده خواهد بود."