به گزارش "ورزش‌سه"، تیم‌های آریو اسلامشهر و فجرسپاسی شیراز در هفته دهم رقابت‌های لیگ یک عصر امروز در اسلامشهر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید تا آریو از فجر سپاسی مدعی یک امتیاز ارزشمند را بگیرد.

دو تیم در شرایط متفاوتی مقابل هم قرار گرفته بودند. آریو اسلامشهر پس از شروع خوب در هفته‌های ابتدایی، طی هفته‌های گذشته اصلا شرایط خوبی نداشته و به همین دلیل وحید بیاتلو امروز روی سکوها نشسته بود و عملکرد شاگردان جواد زرینچه را از نزدیک تماشا کرد.

از سوی دیگر تیم فجر که با صدرنشینی به اسلامشهر آمده بود و یکی از تیم‌های منجسم این فصل نشان داده، به دنبال کسب 3 امتیاز از این بازی بیرون از خانه بود که موفق به انجام این مهم نشدند.

1949038

نیمه اول این مسابقه پایاپای دنبال شد ولی در نیمه دوم تیم میزبان برای دقایقی فشار آورد، اما درکار تیمی شاگردان مهدی رجب زاده عملکرد به مراتب بهتری داشتند و در نهایت نتوانستند از این مسابقه 3 امتیاز را بگیرند.

نکته عجیب این مسابقه حضور وحید بیاتلو روی سکوها در شرایطی بود که جواد زرینچه همچنان به عنوان سرمربی آریو به کار خود ادامه می‌دهد و در مصاحبه پس از بازی خود عنوان کرده که سرمربی آستارا برای تقویت کادر فنی به دستیاران او اضافه می‌شود. موضوعی که البته بعید به نظر می‌رسد که مورد تایید بیاتلو باشد! 

با این نتیجه تیم فجر با توجه به پیروزی یک بر صفر خیبر مقابل سایپا، توانست صدر جدول را باز پس بگیرد و شیرازی‌ها 20 امتیازی شدند تا در رتبه دوم قرار بگیرند. وضعیت در اسلامشهر همچنان خوب نیست و آنها که در هفته‌های ابتدایی در میان مدعیان بودند، حالا با 11 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفته‌اند و در حال نزدیک شدن به منطقه سقوط هستند.