به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا در زمین رئال سوسیداد به میدان خواهد رفت. پس از شکست در ال‌کلاسیکو برای بارسا بسیار مهم است که این بازی را برنده شود. هر امتیاز از دست دادنی ممکن است باعث فرار رئال مادرید و خیرونا، صدرنشینان لالیگا، و افزایش فاصله آنها شود.

1946206

خبر خوب برای ژاوی اینکه امشب پس از مدت ها پدری را در اختیار خواهد داشت هرچند طبق ادعای موندودپورتیوو، او از ابتدا بازی نخواهد کرد. 

این نشریه نزدیک به باشگاه بارسلونا نوشته است که ژاوی با وجود حساسیت این بازی قصد ایجاد تغییراتی در ترکیب اصلی خود نسبت به بازی قبلی را دارد. بارسا تقویم دشوار و فشرده ای تا انتهای سال میلادی 2023 خواهد داشت و لزوم استفاده از سیستم چرخشی حس می‌شود.

موندو نوشته است که ژاوی امشب به روبرت لواندوفسکی از ابتدا میدان خواهد داد و کنار او لامین یامال و فران تورس بازی خواهند کرد. رافینیا که تازه از بند مصدومیت رها شده، فعلا وارد ترکیب اصلی نخواهد شد. در واقع تنها بازیکن از مصدومیت برگشته که ابتدا بازی خواهد کرد، لواندوفسکی است. پدری، رافینیا و کنده روی نیمکت خواهند نشست و فرانکی دی یونگ و سرخی روبرتو نیز فعلا شرایط بازی را ندارند و قطعا از فهرست بازی خط خواهند خورد.

1948076

موندو حداقل یک تغییر در هر منطقه را پیش‌بینی کرده و نوشته است که حتی احتمال نیمکت‌نشینی ایلکای گوندوگان و فیکس شدن اوریول رومئو نیز دور از ذهن نیست. مصاحبه هفته گذشته گوندوگان و رفتار عجیب او در مراسم توپ طلا بازخوردهای متفاوتی در بارسلونا داشت و برخی با آن موافق نبودند. نیمکت نشینی احتمالی او در بازی امشب نیز قطعا تعابیر مختلفی را به دنبال خواهد داشت.