به گزارش "ورزش سه"، آبی‌های خوزستانی برای دومین هفته پیاپی به تساوی مقابل حریف خود دست یافتند تا این بار علی‌رغم فاصله گرفتن از طلسم شکست‌ها، تا یک‌قدمی برد پیش بروند و البته از رسیدن به آن دست‌شان کوتاه بماند و حسرت نصیب‌شان شود.

استقلال خوزستان بعد از تساوی لحظه آخری در هفته گذشته مقابل نفت آبادان که این هفته توانسته پرسپولیس را در آزادی متوقف کند، این بار چشم به برد مقابل تیم گل گهر سیرجان داشتند و تا یک‌قدمی آن نیز پیش رفتند. آنها توانستند با ارائه نمایشی تهاجمی ضمن ایجاد موقعیت‌های مناسب روی دروازه محمدرضا اخباری، در ادامه نیمه اول را با برتری راهی رختکن شوند. با این حال مثل اینکه قرار نیست بدشانسی دست از سر پورموسوی و استقلال خوزستان بردارد و آنها در نهایت در دقیقه 70 دروازه خود را باز شده دیدند.

1949349

بعد از این گل هم استقلال خوزستانی‌ها حمله را در دستور کار خود قرار دادند و بار دیگر به موقعیت‌های روی دروازه گل‌گهر سیرجان دست یافتند. با این حال اخراج دقایق پایانی شهرام سالاری در کنار چند اشتباه داوری با ادعای استقلال خوزستان، بار دیگر آنها را از هدفی که دنبال می‌کردند دور نگه داشت.

سیروس پورموسوی که به شدت نسبت به اتفاقات رقم خورده در مسیر دستیابی تیمش به برد خانگی گلایه‌مند بود، انتقادات تندی را متوجه این موضوع کرد. با این حال نوع عملکرد و شرایطی که استقلال خوزستان در این بازی به جا گذاشت، امیدواری را بین آبی‌پوشان برای پایان دادن به طلسم بدشانسی‌ها افزایش داده است. تیمی که توانست گل گهر را تحت تاثیر نمایش خود قرار دهد و به خودباوری لازم برای ادامه فصل نزدیک شده‌اند. این تیم هفته آینده خود را مهیای جدال با ملوان بندرانزلی می‌کند؛ دیداری که قطعا برای سیروس پورموسوی با توجه به اتفاقات گذشته برابر مهدی تارتار از اهمیت بالایی برخوردار است و باید دید آنها قادر خواهند بود مقابل شگفتی ساز این فصل و در انزلی طلسم خود را بشکنند و به نتیجه دلخواه دست یابند یا خیر.