لوتار ماتئوس این احتمال را می‌دهد که حسن صالح حمیدزیچ قربانی این فصل نا‌موفق بایرن مونیخ شود

لوتار ماتئوس در مورد خروج روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و وضعیت حسن صالح حمیدزیچ در بایرن مونیخ صحبت کرده است.

طرفداری | با گذر زمان اخبار بیشتری منتشر می‌شوند که نشان می‌دهند روبرت لواندوفسکی هر‌‌چه بیشتر به سوی در‌های خروج از بایرن مونیخ نزدیک می‌شود و به نظر می‌رسد که بارسلونا یکی از محتمل‌ترین مقصد‌های او در صورت ترک مونیخ باشد. حال لوتار ماتئوس کارشناس اسکای آلمان در ستون خود در این سایت در مورد خروج لواندوفسکی از بایرن صحبت کرده است. هر چند که گویا ترجیح می‌دهد این مهاجم همچنان در بایرن ماندنی شود. لوتار ماتئوس در مورد خروج لواندوفسکی از بایرن مونیخ و علاقه بارسلونا به او، گفت:

هنوز هم نمی‌خواهم روبرت لواندوفسکی را در پیراهن دیگری تصور کنم، اما خروج او خیلی مرا شگفت‌زده نمی‌کند. اگر بارسلونا قراداد 3 ساله‌ای را که می‌خواهد به او پیشنهاد دهد و باشگاه‌ها سر مبلغی که برای بایرن راضی کننده باشد، توافق کنند آنگاه می‌توانم همه طرف‌ها را درک کنم اگر این اتفاق رخ دهد. ژاوی خواستار یک مهاجم است، بایرن احتمالا بتواند مبلغ قابل توجهی از فروش او دریافت کند و در پایان، روبرت به آروزی خود برای بازی در اسپانیا می‌رسد. شاید بارسلونا بالاتر از بایرن مونیخ نباشد اما بازی مقابل 100,000 تماشاگر و تجربه حضور در یک باشگاه بزرگ دیگر می‌تواند هدف قابل درکی باشد.

 امیدوارم لواندوفسکی نرود زیرا او همچنان بهترین مهاجم جهان است، اما من این امکان که بایرن و لواندوفسکی سر انتقال یا تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسند را دیگر رد نمی‌کنم. در هر صورت من 100 درصد مطمئن هستم که لواندوفسکی فصل بعد نیز بیش از 30 گل برای بایرن مونیخ به ثمر خواهد رساند. شما تنها باید به عملکرد او در آخرین فصل حضورش در بروسیا دورتموند نگاه کنید. قدرت بایرن مونیخ در اکثر اوقات توانسته از بحران‌ها با قدرت خارج شود. برای حسن صالح حمیدزیچ، اولیور کان و کل باشگاه آرزوی موفقیت دارم.

بایرن مونیخ این فصل در دور دوم دی اف بی پوکال با نتیجه 5-0 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ حذف شد و هفته پیش نیز در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال از دور این رقابت‌ها کنار رفت، هر‌چند که به نظر می‌رسد بایرن مونیخ قهرمانی دهم خود در بوندسلیگا را کسب کند اما در مجموع این فصل راضی کننده‌ای برای باواریایی‌ها به حساب نمی‌آید. لوتار ماتئوس در مورد اینکه پس از ناکامی بایرن مونیخ در این فصل امکان کنار گذاشته شدن حسن صالح حمیدزیچ وجود دارد، گفت:

 امکان دارد پس از این فصل نه چندان خوب، برخی از موارد مورد بحث قرار گیرند. در سال 2012 که بایرن مونیخ در سه رقابت نایب قهرمان شد، کریستین نرلینگر مدیر ورزشی وقت باشگاه مجبور شد که سمت خود را ترک کند. او قربانی (نا‌موفق بودن بایرن) شد و این‌بار نیز ممکن است این اتفاق رخ دهد. با وجود همه انتقادات نباید فراموش کرد که او اخیرا با بایرن مونیخ جشن قهرمانی در 6 جام را گرفته و نقش بسیار زیادی در این موفقیت داشته است. اما او همچنین مسئول برخی از نقل و انتقالات گران قیمت که نتیجه‌ای در بر نداشتند هم هست. چند ماه پیش این موضوع را من کاملا رد می‌کردم اما پس از حذف مقابل ویارئال، هر چیزی امکان دارد.