به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته یازدهم لیگ اردیویسه هلند شنبه شب پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم فوتبال فاینورد در غیاب علیرضا جهانبخش در ترکیب ابتدایی و حضور این بازیکن روی نیمکت، از ساعت 21:15 (به وقت ایران) در استادیوم ماندمارکس مقابل والویک رده سیزدهمی قرار گرفت.

نیمه اول این مسابقه در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که فاینورد می‌توانست برنده به رختکن برود، اما سانتیاگو خیمنز در دقیقه 3+45 یک پنالتی هدر داد تا این اتفاق نیفتد.

1949681

علیرضا جهانبخش که پیش از این در 6 مسابقه لیگ اردیویسه به میدان رفته بود و در دیدار اخیرشان هم نمایش خوبی داشت، در شروع نیمه دوم به ترکیب فاینورد مقابل والویک اضافه شد و پرتلاش و با انگیزه نشان داد ولی در گلزنی بدشانس بود و درخشش گلر حریف نگذاشت نخستین گل فصل ستاره ایرانی در لیگ هلند به ثمر برسد.

1949682

جهانبخش که سال گذشته پنج گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده بود، در دیدار مقابل تیم والویک و هفتمین بازی خود سعی در زدن اولین گل‌اش در این فصل داشت که نزدیک بود در دقیقه 55 به این مهم برسد، اما حرکت سریع و شوت پرقدرت تماشایی این ستاره ایرانی به گوشه سمت راست دروازه را مارک اسپنکلینک با واکنش دیدنی گرفت و نگذاشت گل دوم فاینورد به ثمر برسد.

ملی‌پوش ایرانی فاینورد در دقیقه 63 بازهم نزدیک بود گلزنی کند و دوباره یک شلیک دیدنی از روی خط محوطه جریمه زد، اما مارک اسپنکلینک گلر والویک با وجود اینکه توپ را دیر نگاه کرد ولی تشخیص درستی داشت و از گوشه سمت راست آن را بیرون کشید تا حسرت جهانبخش ادامه‌دار باشد.

1949683

فاینورد در دقیقه 64 به گل دوم رسید و پیش افتاد و در دقیقه 72 هم دوباره جهانبخش از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد که این بار ضربه او دقت لازم را نداشت و با اختلاف خیلی زیاد از دروازه والویک به بیرون رفت.

در نهایت یاران جهانبخش موفق به کسب پیروزی دو بر یک مقابل والویک شدند تا 26 امتیازی شوند و موقتا به رده سوم جدول لیگ اردیویسه هلند صعود کنند.