به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فدراسیون فوتبال از باشگاه های لیگ برتری خواست برای دریافت مجوز حرفه ای اقدام کنند. در سال گذشته اکثر باشگاه ها در این خصوص اقداماتی انجام دادند اما برخی باشگاه ها از جمله نفت آبادان هیچ فرمی را پُر نکردند.

فدراسیون فوتبال در صدد است برای حضور تیم ها در لیگ برتر یک مجوز حرفه ای ملی نیز از سال بعد صادر کند و به همین خاطر از باشگاه ها خواسته مدارک خود را در این خصوص تحویل کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال تحویل بدهند و در سامانه مشخص شده هم بارگذاری کنند.

امروز مهدی تاج در مصاحبه خود اعلام کرد یکی از باشگاه های لیگ برتری هیچ اقدامی برای تحویل و تکمیل فرم های مخصوص این امر انجام نداده است. اگرچه تاج نامی از باشگاهی نبرد اما می شود حدس زد که باشگاه مد نظر او صنعت نفت آبادان است.

از آنجایی که ورزشگاه آبادان استانداردهای لازم را ندارد و نواقص زیادی در امر باشگاه‌داری در نفت آبادان دیده می شود، مدیران این باشگاه هیچ اقدامی انجام نداده‌اند. با این حال مهدی تاج بدون اشاره به نام صنعت‌نفت به مسئولان این باشگاه هشداری بزرگ داد؛ اینکه آن‌ها با شرایط موجود مجوز ملی نیز دریافت نمی‌کنند و این به منزله کنار گذاشته شدن این باشگاه از لیگ برتر است!

تاج در این خصوص گفت: «اسم که نباید آورد اما یک باشگاه در لیگ برتر حضور دارد و حتی فرم مجوز حرفه‌ای هم پر نکرده است. یک تیم شهرستانی است، اما درمجموع ممکن است مجوز حرفه‌ای لیگ برتر آن‌ها هم ساقط شود و حتی ممکن است مجوز ملی هم به آن‌ها ندهند و آن زمان شرایط برای آنها خیلی سخت می‌شود. ما تذکرات را می‌دهیم که مسئولانش پیگیری کنند و اگر نکردند تصمیمات سختی برای آنها گرفته خواهد شد.»

با این تفاسیر باید دید مدیران باشگاه نفت آبادان چه اقداماتی در این رابطه انجام می‌دهند و در نهایت چه تصمیمی درباره این باشگاه از سوی فدراسیون فوتبال گرفته می‌شود.