به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه در فصل جدید البسه سفید رنگ پرسپولیس به عنوان البسه دوم برای این تیم در نظر گرفته شده بود اما سرخ‌ها در دو بازی خارج از خانه خود از البسه سوم خود که به رنگ مشکی است استفاده کرده‌اند.

پرسولیس در دیدار مقابل فولاد در اهواز و سپس دیدار با الدحیل در دوحه از کیت مشکی و البسه سوم خود استفاده کرد که در هر دو مسابقه هم نمایش خوبی ارائه داد و هم به پیروزی دست یافت.

پرسپولیسی‌ها در حالی تاکنون از البسه سفیدرنگ خود استفاده نکرده‌اند که به نظر می‌رسد در دیدار عصر سه‌شنبه هم قرار نیست رو به رنگ سفید بیاورند.
پرسپولیس دو سال و سه ماه قبل در بازی یک‌هشتم نهایی فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا با البسه مشکی که خطوط بنفش داشت در تاجیکستان با گل دقیقه 90 مهدی ترابی برنده شد و بعید نیست باز هم با البسه مشکی در دوشنبه به میدان برود.

در سوی مقابل لباس اول تیم استقلال تاجیکستان قرمز رنگ است اما آن‌ها دربازی دو سال قبل با البسه سفید رنگ به میدان رفتند. به نظر می‌رسد اگر استقلال تاجیکستان بخواهد با رنگ قرمز بازی کند شاید پرسپولیس برای اولین بار از البسه سفید خود در این فصل طی یک مسابقه رسمی رونمایی کند.