به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آرژانتینی استقلال با وجود همه تبلیغاتی که روی او انجام شده، اما هنوز آن بازیکنی که رزومه‌اش نشان می‌دهد نیست. گوستاوو بلانکو با وجود اینکه بیش از یک‌ماه است در تمرینات استقلال حضور دارد، اما بعد از ثبت قراردادش در دو بازی گذشته هم با نظر  نکونام به عنوان یار تعویضی به میدان رفته است.

بلانکو قبل از حضور در استقلال مدت زیادی در تمرینات تیمی فوتبالی شرکت نکرده بود و به همین خاطر از آمادگی جسمانی مناسبی برخوردار نبود. با این حال طی هفته های گذشته نکونام با کمک یوسو مربی بدنساز تیم تمرینات ویژه ای را برای این بازیکن در نظر گرفته تا به شرایط خوب برگردد.

بلانکو این روزها در تمرینات استقلال یکی از فعال ترین نفرات است؛ او با انگیزه زیاد کار خود را جلو می‌برد و امیدوار است به زودی نظر نکونام را جلب کند. سرمربی استقلال هم حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کرده و قطعا با رسیدن او به شرایط ایده آل جسمانی در ترکیب اصلی نیز از او استفاده می‌کند.

در دو بازی گذشته استقلال آرمان رمضانی مهاجم اصلی این تیم بود که توانست در هر دو بازی برای تیمش گلزنی کند. با این حال بلانکو هم در کنار سایر مهاجمان از جمله ارسلان مطهری برای درخشش با پیراهن استقلال تلاش می‌کند.

در این شرایط هواداران استقلال هم امیدوارند بلانکو هرچه سریع تر به یک خارجی خوب برای آن‌ها تبدیل شود و بتواند توانایی های فنی خود را بیش از قبل نشان بدهد و انتظارات را برآورده کند.