به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری که پس از سال‌ها حضور در تراکتور از این تیم جدا شد و فصل جدید لیگ برتر را با گل‌گهر سیرجان شروع کرد و در سه هفته ابتدایی برای این تیم به میدان رفت، در دو دیدار اخیرشان دوباره به چارچوب برگشته که شرایط بر وفق مرادش نبوده است.

اخباری پس از اینکه محسن فروزان در دو مسابقه پیاپی برای گل‌گهر سیرجان مقابل ملوان انزلی و پرسپولیس به میدان رفت و نمایش خوبی داشت، دوباره با رفع مصدومیت به میادین بازگشت تا بتواند به روند کلین‌شیت برگردد ولی در دیدار برابر هوادار تهران سه گل و در جدال مقابل استقلال خوزستان یک گل دریافت کرد که این وضعیت را مدت‌ها تجربه نکرده بود.

دروازه‌بان گل‌گهر جدا از مسابقه عجیب هفته پایانی فصل گذشته لیگ برتر مقابل استقلال و بدون توجه به نتیجه آن بازی، در 14 ماه متوالی در رقابت‌های لیگ برتر تجربه دریافت چهار گل در دو مسابقه پیاپی را نداشت ولی حالا در تیم سیرجانی این شرایط را دیده است.

اخباری آخرین بار در هفته‌های دوم و سوم فصل گذشته لیگ برتر که دروازه‌بان تراکتور بود، در دو دیدار پیاپی مقابل ذوب‌آهن و فولاد خوزستان تجربه دریافت 4 گل را داشت ولی پس از آن چنین چیزی را ندیده بود تا اینکه در دو دیدار اخیرشان در گل‌گهر برابر هوادار و استقلال خوزستان 4 گل خورده که این وضعیت مورد انتظارش نیست و امیدوار به بهبود این اوضاع است.