به گزارش "ورزش سه"، در هفته چهارم مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ فرداشب میزبان گالاتاسرای خواهد بود.

بایرن با کسب 3 برد از 3 بازی در صدر جدول گروه قرار دارد و گالاتاسرای هم یک برد، یک تساوی و یک شکست در رده دوم جای دارد.

مانوئل نویر که به دلیل مصدومیت طولانی از مسابقات باشگاه و ملی دور بوده به نوعی برای مارک آندره تراشتگن خط و نشان کشیده و می‌گوید تمام تلاش خود را می‌کند تا سال آینده در تیم ملی آلمان باشد.

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن‌مونیخ، در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"خوشحالم که برگشتم و بازی‌ها را دوباره تجربه کردم، خوشحالم که همه چیز خیلی خوب پیش رفت. البته بدن من بعد از بازی‌ها کمی واکنش نشان می‌دهد، این طبیعی است. همیشه قبل از بازی‌ها احساس خوبی داشتم.  پس از آن، همیشه مراقبت از همه چیز مهم است. خیلی خوشحالم که فردا دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهم کرد، در چنین بازی بزرگی مقابل گالاتاسرای با حضور هوادارانمان."

مشکیواکنش تیم به حضور توماس توخل در برنامه تلویزیونی؟

این واقعاً موضوع مهمی در تیم ما نبود. البته ما آن را دیدیم، اما بعد از بازی فقط در رختکن خوشحال بودیم و جشن گرفتیم. مربی خیلی خوب ما را برای بازی آماده کرد، ما بسیار با انگیزه بودیم و از برد خوشحال شدیم.

مشکیبازی دورتموند؟

شنبه بازی بسیار خوبی انجام دادیم. ما ساختار خوبی داشتیم و با کنترل و تمرکز بازی کردیم. مهم این بود که از ابتدا خوب بودیم. خوب بازی کردیم، از شتاب در طول بازی استفاده کردیم و اثرگذار بودیم. به طور کلی، ما روی هدف اصلی فصل‌مان پیش  می‌رویم، البته به غیر از حذف در جام حذفی.

1950809

مشکیرویارویی با مائورو ایکاردی؟

ایکاردی بازیکن بزرگی است که قابل پیش بینی نیست و توانایی‌های خاصی دارد. او بازیکنی نترس و مهاجمی بسیار شجاع است و در داخل محوطه جریمه خوب کار می‌کند. ما می‌دانیم فردا چه چیزی در راه است و باید آگاه باشیم.

مشکیتیم ملی آلمان؟

من و یولیان ناگلزمن در تماس هستیم و بعد از بازی دورتموند هم صحبت کردیم. توافق کردیم که (برای بازی‌های بعدی) به اردوی تیم ملی نروم و به جای آن از زمان بازی‌های باشگاهی استفاده کنم. ما علناً در مورد همه چیز صحبت کردیم. هر کاری می کنم تا سال آینده به تیم ملی برگردم. من جاه طلب هستم و همیشه می‌خواهم در زمین باشم، مهم نیست در کدام تیم بازی می‌کنم.

مشکییوشوا کیمیش؟

همیشه بحث های زیادی وجود دارد. اگر او در دسترس باشد، من همیشه می‌هواهم با او بازی کنم. من از طرفداران او هستم، او یک رهبر است. من همیشه احساس راحتی دارم که با او بازی کنم.

مشکیاسون اولرایش؟

ما نمی‌انیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر من بیرون باشم، او فوراً در ترکیب خواهد بود. یکی از طرفداران اصلی اسون هستم. او همیشه کار خود را فوق العاده خوب انجام داده است. خوشحالیم که او را به عنوان یک فرد و به عنوان یک دروازه بان با کیفیت در تیم داریم.