به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی در دیدار اخیرشان نمایش خوبی مقابل ذوب‌آهن به نمایش گذاشتند و علی‌رغم میل زیاد به گلزنی و بازی هجومی در خانه، با گل لحظه آخری به تساوی رضایت دادند ولی در این بازی برخی مهره‌های آلومینیوم ازجمله عارف حاجی‌عیدی روز خوبی را پشت سر گذاشتند.

حاجی‌عیدی که در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی از سایپا به آلومینیوم اراک پیوست و در تمام مسابقات این فصل لیگ برتر به میدان رفته و نمایش خوبی در خط میانی تیمش داشته، در دیدار برابر ذوب‌آهن هم نمایش پرتلاشی داشت ولی در دو صحنه حرکات او جلب توجه زیادی کرد.

این هافبک جوان که در دیدار هفته گذشته مقابل استقلال با فن کشتی به محمدحسین مرادمند تبدیل به چهره ویژه مسابقه شده و یک کارت زرد گرفته بود، در دیدار با ذوب‌آهن هم پس از اینکه سید مهران موسوی دروازه ذوب‌آهن را باز کرد، به شکل عجیبی با درآوردن زبان خود به سمتِ نامشخص، خوشحالی گل انجام داد.

1951147

حاجی‌عیدی مثل دیدار با استقلال در یک صحنه درگیری نیز نفر اول وارد غائله شد و با مهرداد رضایی، هافبک جنگنده حریف مجادله لفظی داشت که البته داور در این صحنه از کارت زردش استفاده نکرد و به آنها تذکر داد.