به گزارش ورزش سه، در یکی از دو بازی حساس هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، فردا استقلال در حالی میزبان تراکتور تبریز خواهد بود که وحید کاظمی به عنوان یکی از داوران شاخص لیگ برتر قضاوت این مسابقه را بر عهده خواهد داشت.

با این حال مسائل داوری یکی از نگرانی های همیشگی سرمربیان فوتبال در ایران بوده و همین موضوع باعث شد تا سوال متفاوتی از جواد نکونام در خصوص این بازی پرسیده شود.

یکی از خبرنگاران در نشست خبری پیش از بازی استقلال و تراکتور از سرمربی آبی پوشان پرسید که آیا با وجود سه داور بازنشسته در کادر مدیریتی و اجرایی تراکتور (مظفری‌زاده، کرمانشاهی و نصیرزاده) نگرانی ای بابت داوری مسابقه فردا ندارد؟

جواد نکونام در پاسخ به این سوال گفت: «نه، من اصلا به این چیزها فکر نمی‌کنم. مقابل تیم‌های دیگر نیز مشکلات داوری مثل همین هفته آخر به ضرر ما بود‌‌ اما این اتفاقات نیفتاد. اصلا نگرانی ما این نیست. وقتی خودم بازیکن بودم، ۲ نفر از همین عزیزان قضاوت می‌کردند اما به نظرم آقای کاظمی داور خوب و قوی‌ای است که نیازی ندارد به این مسائل فکر کند. او داور فوق‌العاده‌ای است که نمی‌تواند نگاه کند چه کسی این طرف یا آن طرف است.»

نکونام با تمجید از کاظمی ادامه داد: «او یکی از بهترین داوران فوتبال ماست. نه فقط الآن بلکه در سال‌های قبل هم که در فولاد بودم، این را اعلام کردم. کاظمی یک داور قوی است، اینکه می‌گویم قوی به این دلیل است چون فوتبالی که ایشان قضاوت می‌کند، مشخص است‌.»

او در پایان گفت: «یک سری داوران به حدی در زمین قوی قضاوت می‌کنند که حتی اگر اشتباه کنند، این اشتباه قابل پذیرش است. چون خیلی قوی سوت می‌زنند و نگرانی وجود ندارد. ایشان نیز یکی از این داوران است و فوتبال جای صحبت درمورد این مسائل نیست.»