به گزارش "ورزش سه"، سرهو گیراسی، مهاجم گینه‌ای اشتوتگارت، فصل را به شکلی طوفانی آغاز کرد و در مقطعی در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا و اروپا قرار داشت.

در همین زمان کم تیم‌های زیادی به جذب او علاقه نشان داده‌اند و با توجه به بند فسخ جذاب او در قراردادش، ممکن است در پنجره ژانویه به تیم دیگری نقل مکان کند.

1951995

او که آقای گل بوندسلیگا بود، در دقیقه ۳۰ بازی برابر یونیون برلین مصدوم و تعویض شد. البته این مهاجم در همان زمان کم هم موفق شده بود یک گل به ثمر برساند و پایه‌گذار پیروزی تیمش برابر شاگردان اورس فیشر شود.

هری کین، مهاجم بایرن مونیخ، مصدومیت گیراسی را بهترین فرصت برای رسیدن به او در جدول بهترین گلزنان بوندسلیگا دانست. همین اتفاق هم افتاد. در دو بازی‌ای که گیراسی غایب بود، کین ۶ گل به ثمر رساند و با ۱۵ گل، گیراسی ۱۴ گله را پشت سر گذاشت.

1951996

مهاجم اشوتگارت در مصاحبه‌ای از این اتفاق ابراز ناراحتی و در ادامه رقیبش را تحسین کرد.

«وقتی در وسط یک رقابت هستی، هیچوقت زمان خوبی برای مصدومیت نیست، اما فوتبال و زندگی اینطور هستند. من در ذهنم آرام هستم و خوشحالم که مصدومیتم زیاد جدی نیست. رقابت با هری کین که مهاجمی در کلاس جهانی است اتفاق بزرگی است. من فکر می‌کنم حضور او در بوندسلیگا به بالاتر رفتن کیفیت مهاجمان دیگر کمک می‌کند. او با درخشش در بایرن بقیه مهاجمان را تحت فشار قرار می‌دهد و آنها برای رقابت با او باید سطح و تلاش خود را بالاتر ببرند.»

طبق گزارشات، گیراسی به احتمال زیاد می‌تواند در بازی بعدی اشتوتگارت تیمش را همراهی کند. این تیم فردا از ساعت ۱۸ در بازی‌ای حساس از هفته یازدهم بوندسلیگا میزبان بروسیا دورتموند است.