به گزارش ورزش سه، امیر قلعه‌نویی که امروز برای حضور در بازی دوستانه پیشکسوتان در ورزشگاه شهید شیرودی حاضر شده بود، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف مربوط به تیم ملی صحبت کرد. سرمربی تیم ملی در ابتدا خطاب به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز باید از تک تک شما عزیران تشکر کنم که همیشه یار و یاور ورزش، به خصوص فوتبال و تیم ملی بوده‌اید‌. من به نوبه خودم از شما تشکر می‌کنم که در ۵-۶  ماه اخیر حمایت کردید.

بولت سپاهانخاطرات زیادی از این استادیوم دارم
او سپس درباره حضور در ورزشگاه شیرودی عنوان کرد: وقتی آدم به اینجا می‌آید، به قول یک بزرگی می‌گوید چه زود دیر شد. آدم به ۳۰-۴۰ سال قبل برمی‌گردد که اینجا چه خاطرات و عشق و علاقه‌ای بود. تماشاگران واقعا عاشق بودند و ما هم اینجا خاطرات زیادی داریم که یکی از آنها هم گلی بود که در دقیقه ۸۹ به دارایی زدیم؛ واقعا شرایط سختی بود و در دارایی هم مرحوم آقای جاوید و آقای مصطفی الهی بودند که زحمات زیادی برای تیم دارایی کشیده بودند و تیم‌شان هم چند هفته بود که نمی‌باخت و حمید بابازاده هم گل نمی‌خورد. ما در آن بازی خیلی خوب کار کردیم اما دقیقه‌های آخر توپ به پای ما خورد و گل شد.

بولت سپاهانباید به استادیوم شیرودی هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند
قلعه‌نویی در خصوص شرایط نامناسب چمن استادیوم عنوان کرد: اینطور حساب کنیم وضعیت خیلی چیزها مناسب نیست. ما را وادار نکنید که وارد یک‌سری مسائل شویم اما در درجه اول از خدا می‌خواهیم که مشکلات و دغدغه‌های ملت بزرگ ایران، به خصوص در بعد اقتصادی، برطرف شود. بعد به ورزش برگردیم که واقعا مریض است و مشکلات خودش را دارد. جا دارد هم از آقای سجادی و هم از آقای مهندس هاشمی تشکر کنیم که در این مدت کوتاهی که آمده، در بحث استادیوم جدید تلاش می‌کند. امیدواریم با آمدن آقای هاشمی که از لایه‌های زیرین ورزش آمده و درد ورزش را می‌داند، تغییراتی ایجاد شود. امیدوارم به استادیوم شیرودی هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند، چون اینجا خاطرات زیادی دارد. فکر می‌کنم این استادیوم از دهه ۴۰ خاطره دارد و بزرگان زیادی بودند که اینجا رشد کردند و بازی‌هایی بوده که جزو خاطرات ملی ایران است. خواهش من هم از آقای مهندس هاشمی این است که همانطور که به استادیوم آزادی توجه داشتند، به این استادیوم هم نگاه ویژه‌ای داشته باشند و آن را احیا کنند.

بولت سپاهانتوافق کرده بودیم که آخرین بازی لیگ ۱۹ آبان باشد
سرمربی تیم ملی در مورد شرایط مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: در ۶-۷ ماه گذشته، فکر و ذکر و تلاش ما این بوده که مسابقات تعطیل نشود. تیم ملی بزرگسالان حتی یک هفته هم بازی‌های لیگ را تعطیل نکرد، از جمله همین بازی پرسپولیس و سپاهان. ما از سه ماه پیش توافق کرده بودیم که آخرین بازی نوزدهم باشد اما به هر حال سازمان لیگ هم تلاش خودش را می‌کند و از آنها ممنونیم. منتها به خاطر تیم ملی امید، سازمان لیگ سه هفته زمان را از دست داد و ما نشستیم و تعامل کردیم. به زعم من هر چه مسابقات لیگ انجام شود و بازیکنان در شرایط مسابقه باشند، بهتر است. این اردو هم آخرین فرصت ما است و پس از آن جام ملت‌ها خواهد بود‌. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و برای جام ملت‌ها آماده شویم.

بولت سپاهانمشکل داریم اما فرار رو به جلو نمی‌کنیم
او در ادامه گفت: من شرایط را خوب می‌بینیم و همه در‌ تلاش هستند. برخی از فدراسیون ایراد می‌گیرند اما فدراسیون هم تلاش خودش را می‌کند. ما با سختی‌ها جلو می‌رویم و دغدغه داریم و من هم می‌دانم که تیم ملی چه درون تیم و چه بیرون از تیم، مشکلات خودش را دارد اما همه تلاش‌مان را می‌کنیم. خود فدراسیون و هیئت رئیسه و آقای تاج و نبی تلاش می‌کنند که این مشکلات برطرف شود اما اینکه ما مدام بگوییم این مشکل را داریم و فرار رو به جلو کنیم و مسائلی را درست کنیم و بعدها بگوییم ما گفته بودیم، درست نیست. من واقعا از بزرگان تیمم نهایت تشکر را می‌کنم که در این ۵-۶ ماه ایثار و تلاش کرده‌اند و من از تک تک آنها تشکر می‌کنم.

بولت سپاهانشاید دو لیست اعلام کنیم
قلعه‌نویی درباره زمان اعلام لیگ تیم ملی گفت: یکشنبه لیست اعلام می‌شود. شاید دو لیست اعلام کنیم.

بولت سپاهانهر روز همه مسابقات را رصد و آنالیز می‌کنیم
سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه آیا دو دیدار مام استقلال - تراکتور و پرسپولیس - سپاهان را از نزدیک تماشا خواهد کرد، گفت: به زعم من همه بازی‌ها، چه پایین جدول و چه بالای جدول حساس هستند. لیگ پویا و خوبی داریم و وظیفه ما است که به این پویایی کمک کنیم؛ به همین خاطر لیگ را تعطیل نکردیم. ما همه بازی‌ها را رصد می‌کنیم و کادرفنی ما چه زمانی که مسابقه باشد و چه زمانی که نباشد، از ۱۰ صبح در ساختمان مرکز ملی فوتبال پک هستیم و بازی‌های گذشته را آنالیز می‌کنیم و لژیونرها را می‌بینیم. برنامه خوبی داریم و هر روز حداقل ۷-۸ ساعت در آن ساختمان هستیم و بازی‌ها را هم می‌بینیم.

بولت سپاهانخدا را شکر که بازیکنان آماده هستند 
قلعه‌نویی در واکنش به اینکه با توجه به آمادگی لژیونرها، شرایط برای اعلام لیست سخت خواهد بود، گفت: از این بابت باید بگوییم خدا را شکر.

بولت سپاهانیحیی و نکونام جزو بزرگان تاریخ فوتبال هستند
او در پایان درباره اینکه آیا برای آشتی جواد نکونام و یحیی گل‌محمدی اقدامی انجام شده است، گفت: من خبر ندارم و نمی‌دانم چطور شد. خود این دو عزیز از بازیکنان بزرگ تاریخ ایران هستند و برای تیم ملی هم زحمات زیادی کشیده‌اند. اتفاقاتی رخ می‌دهد. خدا را شکر جمع و جور شده است.