به گزارش "ورزش سه"، سیمونز هنوز تنها 20 سال سن دارد، اما از زمانی حضورش در آکادمی بارسلونا، لاماسیا مورد توجه قرار گرفت. برآورده کردن انتظارات بزرگ همیشه دشوار بود، اما این بازیکن باکلاس فصل گذشته به صورت قرضی در آیندهوون بازی کرد و عملکرد خیره کننده 22 گل را ثبت کرد و حالا تصمیم گرفته که دو سال هم قرضی در لایپزیگ سپری کند.

سیمونز امسال در لایپزیگ می درخشد و آمار 5 گل در 17 بازی را در لیگ آلمان دارد. ستاره سابق بارسلونا، زندن به گل می‌گوید که این جوان هیجان انگیز چقدر جای پیشرفت دارد: "او برای آیندهوون نسبتا ناشناخته بود. منظور من از آن این است که همه درباره او کمی می‌دانستند چون او برای زیر ۱۸ سال هلند بازی می‌کرد، در آکادمی بارسا و پاری‌سن‌ژرمن هم حضور داشت اما او چندان در فوتبال بزرگسالان در مقطع باشگاهی ظاهر نشده بود. نمی‌دانستیم از او چه انتظاری داشته باشیم و او هنوز باید خودش را در سطح اول فوتبال ثابت می‌کرد.

1951891

به محض اینکه وارد شد، بسیار مثبت بود، نگرش خوبی داشت. سخت کار می‌کرد و می‌دیدی که او در این تیم‌های بزرگ‌تر بوده و از بازیکنان بزرگی مثل امباپه، نیمار و مسی یاد گرفته‌است.
او حرفه‌ای بود و دقیقا می‌دانست که چه می‌خواهد، به کجا می‌خواهد برود، و به نوعی به یک رهبر در زمین برای تیم تبدیل شد. او قطعا یکی از محبوب‌ترین بازیکنان برای طرفداران با روش خودش بود. مثل یک توله سگ که بازی می‌کند و فقط از کاری که انجام می‌دهد خوشحال است. شما امیدوارید که او هرگز هاله‌ای را که دارد از دست ندهد."