به گزارش "ورزش سه"، پس از این دیدار مهدی رجب زاده سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز نیز به خبرنگاران گفت: هواداران پرشور ما امروز سنگ تمام گذاشتند و شرمنده‌مان کردند.

ویدئو: 316126

مهدی رجب‌زاده افزود: همه تلاشمان ارائه فوتبال خوب، تا رسیدن به اتفاقی خوب در پایان فصل است. برای بازی امروز هم تیم ملاثانی را کاملا بررسی کرده بودیم و چیزی که از فوتبالشان هویدا بود، این بود که با هفت نفر دفاع می‌کنند اما در حمله هم بازیکنان خوب و خطرناکی دارند. بچه‌های ما خیلی هوشمندانه و مطابق تاکتیک ما بازی کردند و توانستیم از کناره‌ها نفوذ کنیم و موقعیت های خوبی ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: ملاثانی هم در طول نود دقیقه بازی مستقیم انجام داد، چون بازیکنان قد بلندی دارند و دنبال توپ‌هایی بودند که بلوکه می‌شود. چند موقعیت خوب هم ایجاد کردند اما مدافعان ما هوشیارانه اجازه گلزنی را به آن‌ها ندادند. خط دفاعی و دروازه‌بان ما روز درخشانی را پشت سر گذاشتند.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد: شاید خیلی‌ها از این سبک بازی تیم استقلال خوششان نیاید ولی آن‌ها این فوتبال را خوب بلدند و باید به سبک آن‌ها احترام بگذاریم.

فجرسپاسی با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و با توجه به توقف خیبر خرم‌آباد در بابل، توانست به صدر جدول رقابت‌ها صعود کند. حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم رقابت‌ها روز چهارشنبه، ۲۴ آبان ماه بین دو تیم خیبر و فجرسپاسی به میزبانی شهر خرم‌آباد برگزار خواهد شد.