به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم بوندسلیگا باید در ورزشگاه آلیانز آرنا روبروی هایدنهایم به میدان برود. 

بایرن مونیخ در حال حاضر با دو امتیاز اختلاف نسبت به بایرلورکوزن صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد اما هایدنهایم هم عملکرد نسبتا خوب و دور از انتظاری را ارائه کرده و توانسته در رده سیزدهم قرار بگیرد. 

توخل در نشست خبری پیش از این بازی درباره شرایط تیم حریف گفت: «آنها برابر دورتموند مساوی کردند و پیروزی مهمی را مقابل اشتوتگارت که در شرایط خوبی بود به دست آوردند. این تیم در عملکردش کمی بی‌ثبات بوده اما تیمی قدرتمند در هواست و روی ضربات شروع مجدد و سانترها هم عالی عمل می‌کند. 

آنها بسیار منعطف هستند، به خوبی به حریف واکنش نشان می‌دهند و این قابلیت را دارند که سبک بازی‌شان را با تیم مقابل سازگار کنند. آنها سختکوش هستند و با همین ویژگی به بوندسلیگا رسیدند. این بازی دشوار دیگری برای ما در شرایطی جدید پس از دو بازی که از نظر روانی بسیار دشوار بود است.»

1952067

سرمربی بایرن مونیخ درباره شرایط بازیکنانش اظهار داشت: «ما پس از این نشست خبری شرایط را ارزیابی خواهیم کرد. باید ببینیم که وضعیت لئون گورتسکا، دایو اوپامکانو و رافائل گوئریرو چطور است. بازیکنانی هم مانند آلفونسو دیویس، کینگزلی کومان مین جائه کیم داریم که اخیرا خیلی بازی کردند. به صورت مداوم با آنها در ارتباط هستیم و بازخوردهایشان را بررسی می‌کنیم. تا فردا تصمیمی نخواهیم گرفت.»

او همچنین در پاسخ به تفاوت شرایط بایرن در زمان حضور توماس مولر در ترکیب این تیم به جای جمال موسیالا اضافه کرد: «آنها بازیکنانی کاملا متفاوت هستند. جمال دوست دارد از عمق دریبل بزند و با چرخش‌هایش به دروازه برسد. توماس بازیکنی با سبک متفاوت است. او دوست دارد مستقیم بازی کند و سرعت بازی را بالا ببرد. توماس در محوطه جریمه هجومی‌تر است. این پستی است که مولر عاشق آن است. او تعبیر متفاوتی از پست و جایگاهش در زمین نسبت به جمال دارد.»

این مربی آلمانی با اشاره به اولین حضورش در مجمع عمومی سالانه بایرن در روز یکشنبه گفت: «هیجان‌زده هستم. فکر می‌کنم بازیکنان در آنجا حضور نخواهند داشت چون باید به اردوی تیم‌های ملی ملحق شوند. من آنجا هستم. فردا بازی مهمی دارم و می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که جو این مجمع در مثبت‌ترین حالت ممکن باشد.»