به گزارش "ورزش سه"، فولاد موفق شد در یک دیدار خانگی برابر آلومینیوم به پیروزی برسد. خوان ایگناسیو مارتینز در نشست خبری پس از بازی گفت: خیلی خوشحالم که همه را با لبخند می‌بینم. از صورتتان معلوم است که خوشحال هستید. با توجه به دو شکستی که داشتیم، دو هفته خیلی سخت را سپری کردیم.

او گفت: از تمام بازیکنانم خیلی تشکر می کنم و از آنها راضی هستم. فکر می کنم نمی توانیم ایرادی به آنها بگیریم. در حال حاضر رتبه بندی ما در جدول کمی سخت است. انرژی که در فولاد آرنا بین هواداران است، می‌تواند به ما کمک کند تا تیم تقویت شود. از این فرصت استفاده می‌کنم تا از همه دوستانی که به ما کمک می‌کنند، تشکر کنم.

سرمربی فولاد در مورد مسابقه با آلومینیوم نیز گفت: فکر می‌کنم نتوانم چیزی در خصوص بازی بگویم. کل 90 دقیقه را دیدید که بازیکنان هر دو تیم چگونه بازی کردند. می‌دانید چرا توپ به تیرک دروازه ما برخورد کرد و به گل تبدیل نشد؟ بخاطر قدرت و انرژی هواداران بود که این توپ وارد دروازه نشد.

1945213

مارتینز درباره بازی حریف نیز گفت: آلومینیوم اراک تیم خیلی خوبی است. ما پس از دو شکست به مصاف حریفمان رفتیم. بخاطر همین شاید بازیکنان ما دچار استرس می شدند و شاید به آنها اجازه نمی‌داد 100 درصد توانشان را بگذارند و تمام تلاششان را بکنند.

وی درخصوص اینکه بازی بخصوص در نیمه دوم تحت اختیار تیم حریف بود، گفت: بخاطر همین بود که خدمت شما عرض کردم. پس از گلی که زدیم، درصدد حفظ سه امتیاز بازی بودیم. بیشتر وسط زمین را در اختیار تیم حریف قرار دادیم و بخاطر همین در بعضی از زمان های بازی اگر دقت می‌کردید، این فضا را به آنها دادیم و توانستند خطراتی ایجاد کنند ولی بعد از آن وضعیت ایده‌آل شد.

او گفت: قبلا عرض کردم، خیلی اذیت شدیم چون رتبه ما در جدول خیلی بد بودم. همین که در نیمه دوم وارد زمین شدیم، در دقایق اولیه، موفق به گلزنی شدیم و زمان زیای از بازی باقی مانده بود.

سرمربی فولاد درخصوص اعتراض آلومینیوم به داوری و اینکه تک گل بازی آفساید بوده، پاسخ داد: من هنوز این گل را از تلویزیون ندیده‌ام. من هیچ موقع در مورد داوران صحبت نخواهم کرد. به نظر من کاری که داوران انجام می‌دهند بسیار سخت است. من واقعا از سطح داوران ایرانی متعجب شدم چون سطح خیلی بالایی دارند. اگر دقت می‌کردید پنج دقیقه در نیمه اول و هشت دقیقه در نیمه دوم زمان اضافه اعلام شد که زیاد است.