به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در دیداری دوستانه برابر نیویورک سیتی به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد.

این اولین بازی پس از اهدای توپ طلای 2023 به مسی بود که او در آمریکا و با پیراهن اینترمیامی به میدان می‌رفت و به همین دلیل مدیران این باشگاه مراسمی خاص و باشکوه برای او تدارک دیدند تا ادای احترامی شایسته به این بازیکن کرده باشند. 

1952350

این ستاره آرژانتینی پیش از شروع این دیدار به همراه هشتمین توپ طلایش در زمین بازی حاضر شد و هواداران به شدت از دیدن او و همچنین توپ طلایی که در دستانش بود به وجد آمدند.

باشگاه اینترمیامی برای برگزاری این جشن نهایت تلاشش را به کار گرفته بود و از سکوی خاص مراسم تا آتش بازی‌های تماشایی در ورزشگاه نشان می‌داد که آنها از این که موفق شده‌اند یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال را در اختیار داشته باشند بسیار خوشحال هستند و حضور او ارزش بسیار زیادی برای آنها دارد. 

1952351

اینترمیامی نتوانست در طول فصل مجوز صعود به رقابت‌های مرحله پلی آف لیگ فوتبال آمریکا را به دست آورد و به همین دلیل در حال حاضر اردوی تمرینی این تیم با برگزاری دیدارهای دوستانه برگزار می‌شود. 

1952352