به گزارش "ورزش‌سه"، ساعتی پیش تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران موفق شد در حالی که نیمه اول را با نتیجه 2 بر صفر باخته بود، در نیمه دوم با 3 گل از یعقوب براجعه، کسری طاهری و اسماعیلی قلی‌زاده به بازی برگردد و وقتی سوت پایان مسابقه پس از 10 دقیقه وقت‌های تلف شده به صدا درآمد، این شاگردان حسین عبدی بودند که با کسب 3 امتیاز از مصاف برابر مدافع عنوان قهرمانی بیرون بیایند.

1952604
روابط عمومی باشگاه سپاهان ساعتی پس از درخشش قلی‌زاده و کسری طاهری با انتشار عکسی قدیمی از این دو گلزن تیم نوجوانان ایران مقابل برزیل اینطور نوشته است:«  درخشش محصولات آکادمی سپاهان در جام جهانی. اسماعیل قلی‌زاده و کسری طاهری از محصولات آکادمی فوتبال سپاهان در تیم ملی نوجوانان حضور دارند و هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.»

اما در این بین و بلافاصله پس از درخشش تیم زیر 17 سال فوتبال ایران در جهان، کنجکاوی برای شناخت ستاره‌های این تیم آغاز شده و حالا در بین 3 گلزن تیم نام دو بازیکن آکادمی سپاهان خودنمایی می‌کند.
بولت استقلالاسماعیلی قلی‌زاده و کسری طاهری دو بازیکن تیم نوجوانان ایران به شمار می‌روند که در رده‌های پایه سپاهان رشد کرده‌اند و شانس درخشش در جام جهانی را پیدا کرده اند.

این روزها نام بازیکنان آکادمی سپاهان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی فوتبال ایران مطرح می‌شود و امیر قلعه‌نویی هم در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که 4، 5 بازیکن جوان دیگر به اردوی پیش روی تیم ملی فراخواهد خواند که به نظر می‌رسد حداقل نام دو بازیکن تیم سپاهان نظیر حسین‌نژاد در میان انها باشد.