به گزارش ورزش سه، دیدار تیم های صنعت نفت و هوادار درحالی برگزار شد که دو تیم طی هفته‌های گذشته تنها یک برد کسب کرده بودند و سه امتیاز هفته دهم می‌توانست بزرگ ترین هدف برای دو سرمربی باشد.

عبدالله ویسی که هفته قبل موفق شده بود با تیم ده نفره در دقایق پایانی پرسپولیس را در مقابل دیدگان هزاران طرفدار در پایتخت متوقف کند، با انگیزه و غرور زیادی به استقبال هوادار رفت و همین موضوع باعث شد صنعت نفت نتواند از این بازی خانگی سربلند خارج شود.

1952600

تیمی که در هیچ یک از بازی های خانگی موفق به شکست حریفان نشده بود، امید داشت تا هوادار را برده و از رده های انتهایی جدول نجات پیدا کند اما بازی جور دیگری رقم خورد و این تیم محمود فکری بود که موفق شد با ارائه یک بازی برتر صنعت نفت را در تختی آبادان مغلوب کند.

هوادار که تا پیش از این بازی همانند صنعت نفت خیلی اوضاع خوبی نداشت، حال می‌تواند با خیالی راحت کار را با محمود فکری ادامه دهد اما طرف دیگر این مسابقه طرفداران ناراضی صنعت نفت بودند که بعد از دریافت گل دوم و در فاصله‌ای بیشتر از ده دقیقه مانده تا پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند.

1952598

باید دید با این وصف هیئت مدیره باشگاه خوزستانی تصمیم جدیدی می‌گیرند یا خیر. شاید صنعت نفت این فصل نیز همانند سال پیش در طول فصل دست به تغییراتی برای حفظ سهمیه لیگ برتری این تیم‌ محبوب بزند و مردم فوتبال دوست آبادانی را از نگرانی بابت تکرار داستان سقوط نجات دهند. این تیم در ۹ بازی ۷ امتیاز گرفته و در رده چهاردهم جدول است.