به گزارش ورزش سه، دومین روز از مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال به میزبانی کشور اندونزی امروز دنبال شد؛ مسابقاتی که امروز با درخشش بازیکنان نوجوان کشورمان همراه شد نتایج قابل توجهی در روز دوم به دست آمده است.

انگلیس ۱۰-۰ نیوکالدونیا
در اولین دیدار از گروه C، تیم نوجوانان انگلیس برابر تیم زیر ۱۷ سال نیوکالدونیا به میدان رفت. قهرمان سال ۲۰۱۷ مسابقات که با داشتن استعدادهایی از بزرگان فوتبال انگلیس هرگز کار سختی برابر نیوکالدونیا نداشت. آنها در این بازی ده بار توسط راسل دنی (۱۶)، اوباوودو (۳۰ و ۵۷)، دیبلینگ (۳۵)، آچمپونگ (۴۵+۴)، آمومیاو (۵۰)، انوانری (۷۸)، هانیه (۸۰ گل به خودی)، موری کمپل (۸۵) و فینلی مک‌آلیستر (۹۰) به گل رسیدند تا در نخستین گام سه امتیازی راحت را در جیب خود بگذارند.

1952799

ایران ۳-۲ برزیل
تیم ملی نوجوانان ایران امروز دست به کاری بزرگ زد و با یک کامبک ‌‏معجزه‌آسا در نیمه دوم دیدار مقابل برزیل موفق شد بر رقیب خود 3-2 پیروز شود. ‏

ایران در نیمه اول در دقیقه 28 توسط رایان و در دقیقه 45+1 با گل به خودی ابوالفضل زمانی با ‌‏نتیجه 2-0 عقب افتاد. نوجوانان ایران در نیمه دوم دست به کاری بزرگ زدند و با گل‌های یعقوب ‌‏براجعه در دقیقه 54، کسری طاهری در دقیقه 69 و اسماعیل قلی‌زاده در دقیقه 73 موفق شد با نتیجه ‌‏‌‏3-2 به پیروزی برسد تا اکنون تیم کشورمان با سه امتیاز ولی تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس در رده دوم بایستد.

1952800

ژاپن ۱-۰ لهستان
دیگر نماینده حاضر در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال در گروه D برابر لهستان به میدان رفت. سامورایی‌ها که در آسیا عامل شکست ما در نیمه نهایی بودند مقابل لهستان بازی منسجمانه‌ای از خود داشتند. آنها لهستان را تخت فشار گذاشته بودند و مزد تلاش خود را با گلزنی تاکااوکا در دقیقه ۷۶ گرفت تا سامورایی‌ها نیز سه امتیازی حساس را در شروع این مسابقات کسب کرده باشند.

1952801

سنگال ۲-۱ آرژانتین
سنگالی‌ها هم امروز در نقش شگفتی ساز ظاهر شدند و آرژانتین را شکست دادند. در این شرایط کاملا بر خلاف انتظار همگان بود. سنگال در شروع بازی با تحت فشار گذاشتن آلبی سلسته بازی خود را به آنها دیکته کرد و در دقیقه ۶ و ۳۸ دو بار توسط آمارا دیوف به گل رسید. ارژانتین در نیمه دوم بازی به خودش آمد ولی برای نتیجه گرفتن در این بازی خیلی دیر بود و حتی گل دقیقه ۹۰+۲ آگوستین روبرتو برای آرژانتین فایده نداشت تا بدین ترتیب سنگال و ژاپن با سه امتیاز از رقبای سرشناس خود فاصله بگیرند.

1952802

بولت پرسپولیسبرنامه بازی‌های فردا نیز به شرح زیر است:
گروه E
فرانسه-بورکینا فاسو (ساعت ۱۲:۳۰)
آمریکا-کره جنوبی (ساعت ۱۵:۳۰)
گروه F
ونزوئلا-نیوزلند (ساعت ۱۲:۳۰)
آلمان-مکزیک (ساعت ۱۵:۳۰)