به گزارش "ورزش سه"، مسی پس از پایان قرارداد دو ساله‌اش با پاری‌سن‌ژرمن تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا خاتمه دهد و راهی اینترمیامی و لیگ فوتبال آمریکا شد. 

این اتفاق در حالی رخ داد که او پیشنهادی هم از بارسلونا دریافت کرده بود اما اتفاقاتی که دو سال قبل باعث جدایی او از این باشگاه شد و همچنین رابطه سردی که با خوان لاپورتا داشت باعث شد که این پیشنهاد را با وجود علاقه‌اش به بارسا نپذیرد. 

با این حال، در طول این مدت بارها این موضوع مطرح شده که این بازیکن در نهایت برای برگزاری بازی خداحافظی و وداع با هواداران تیم محبوبش به بارسلونا باز خواهد گشت و خودش هم این موضوع را تایید کرد تا نشان دهد که رابطه عاطفی و عشق خاصی بین این باشگاه و او در جریان است. 

1952992

حالا عکسی که از دیوارهای شهر بارسلونا منتشر شده توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این عکس در واقع تصویر بزرگ مسی را روی دیوارهای این شهر نشان می‌دهد، در حالی که او دیگر بازیکن تیم اول کاتالونیا هم نیست. 

عکس مسی مربوط به دریافت هشتمین توپ طلاست و از سری تصاویری است که پس از اهدای این جایزه به او با هشت انگشتر که هر کدام نشان از یک توپ طلای او دارند از سوی آدیداس منتشر شده بود.