داوید آلابا معتقد است با عملکرد کریم بنزما در فصل جاری، دیگر شک و تردیدی نسبت به او وجود ندارد.

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید در مصاحبه با بیلد در مورد مسائل مختلفی از جمله تقابل با پپ گواردیولا، سرمربی سابق خود در بایرن مونیخ و همچنین کریم بنزما و روبرت لواندوفسکی صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از AS، داوید آلابا در این مصاحبه در مورد انتقال احتمالی لواندوفسکی به بارسلونا گفت:

هر تصمیمی که او بگیرد، مطمئن هستم که کار درستی خواهد بود. چیزی که به صورت قطعی می توانم بگویم، این است که هیچ مدافعی دوست ندارد مقابل او بازی کند.

کریم بنزما؟

فکر می کنم الان شک و تردید زیادی در مورد او وجود ندارد. کاری که او در طول این فصل در حال انجام است، دیوانه کننده است. او قبلاً نیز در کلاس جهانی بود اما تصمیم گرفته است تا یک قدم جلوتر برود. همه بابت داشتن او در تیممان خوشحالیم. هت تریک در مرحله یک هشتم و سپس در یک چهارم... این خودش گویای همه چیز است. امیدوارم این آخرین فصل او با چنین عملکردی نباشد.

پپ گواردیولا؟

اخیراً با هم در تماس نبوده ایم اما ملاقات دوباره با او خوب خواهد بود. ما با هم دوران بسیار خوبی در بایرن مونیخ داشتیم اما این دفعه زمان آزار دادن اوست.

بهترین خاطره ورزشی؟

در نهایت، جام ها و عناوین بالاتر از هر چیزی هستند اما برای مثال، خاطرات فوق العاده ای چون پیروزی 8-2 مقابل بارسلونا را نیز دارم. آن دیداری برای کتاب های تاریخ بود.

بدترین خاطره ورزشی؟

شاید بتوان گفت نیمه نهایی ها و فینال های 2012. در نیمه نهایی ها کارت زرد گرفتم و از بازی در فینال محروم شدم. سپس مجبور بودم فینال در مونیخ مقابل چلسی را از روی سکوها تماشا کنم، بسیار تلخ بود.