به گزارش ورزش سه، بنفش پوشان پایتخت جایگاه هشتمین خط حمله هجومی لیگ برتر فصل جاری را با ثبت ده گل در ده بازی در اختیار دارند و همچنین با کسب ده امتیاز از ده بازی ضمن قرار گرفتن در رتبه دهمی لیگ برتر میانگین  به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک امتیاز در هر بازی را به ثبت رساندند.

شاگردان محمود فکری همچنین در خط دفاعی و درون دروازه نیز عملکرد مناسبی تا بدین جای کار به نمایش گذاشتند و در چهار دیدار از ده مصاف فصل شان دروازه خود را بسته نگه داشته و کلین شیت کرده اند.

1953053

هواداری ها که تجربه نشان داده است در فصل جاری و فصول گذشته پیش چشمان تماشاگران و خارج از خانه بازی روان تری را به نمایش می‌گذارند، پس از دمیدن در سوت به نشانه پایان بازی از سوی میثم حیدری داور جوان دیدار روز گذشته قصد داشتند رو به عکاس رسانه رسمی شان تصویری را با ژست پیروزی به ثبت برساندند که همین موضوع حداقلی نیز با واکنش و ممانعت سرمربی شان رو به رو شد.

1953052

محمود فکری که اعتقاد داشت صحیح نیست پیش چشمان هواداران مغموم آبادانی حتی همین مقدار نیز شادی خود را بروز بدهند، به بازیکنان و همه اطرافیانش خسته نباشید گفت و آن ها را به سوی رختکن هدایت کرد.

1953051