به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در دیدار اخیرش کار دشواری مقابل تیم سرسخت و تاکتیکی آلومینیوم اراک داشت و شاگردان سید مجتبی حسینی حملات زیادی برای رسیدن به گل انجام دادند، اما تیمِ تحت هدایت ایگناسیو مارتینز توانست از این بازی مهم سربلند بیرون بیاید و دوباره شور و شوق را به ورزشگاه خانگی بیاورد.

ایگناسیو مارتینز پس از تجربه سرمربی‌گری در لالیگا و تیم‌های آلمریا، لوانته و ... چالش حضور روی نیمکت فولاد خوزستان قعرنشین را پذیرفت و در حالی که این تیم چهار شکست متوالی داشت را به آرامش رساند و دو پیروزی پیاپی به‌دست آورد و در دیدار اخیرشان هم توانست از سد آلومینیوم اراک عبور کند و با شرایط خوبی به استقبال تعطیلات برود.

1953090

سرمربی اسپانیایی فولاد که تیمش در دیدار مقابل شمس‌آذر قزوین بدشانسی آورد و پنالتی لحظات پایانی و امتیاز این بازی را از دست داد و پس از آن هم تیمش روز خوبی برابر مس رفسنجان نداشت، توانست مسابقه خانگی قبل از تعطیلات را با موفقیت پشت سر بگذارد.

فولاد خوزستان در دیدار مقابل آلومینیوم اراک با گلزنی ساسان انصاری به برتری یک بر صفر رسید و سومین پیروزی در پنجمین بازی با هدایت ایگناسیو مارتینز را به‌دست آورد تا هواداران اهوازی به شدت تیم و سرمربی اسپانیایی خود که جایگاه ویژه‌ای بین آن‌ها پیدا کرده را تشویق کنند و با صدا زدن نام او تشویق ایسلندی را به نمایش بگذارند.