به گزارش ورزش سه، سوییچ به موقع کارگردان تلویزونی بازی سپاهان - پرسپولیس صحنه نابی را در اختیار بینندگان تلویزونی گذاشت.

زمانی‌که رضااسدی یکه و تنها به سمت هواداران سپاهان می‌رفت تا مقابل پرچم کرنر فیگور شادی بگیرد. اسدی با قد و بالای بلند و با موهای چسبیده روی سر، شمایلی از یک ستاره بزرگ در فوتبال ایران است که بعد از درخشش سال گذشته در تراکتور حالا در سپاهان هم می‌درخشد.

او لحظاتی پیش توپ را پشت محوطه جریمه کاشت و از فاصله نزدیک به ۳۰ متر با بلند کردن توپ از خط دفاع بلند قامت پرسپولیس ضربه را دقیقا مماس با تیرک عمودی به تور دروازه بیرانوند چسباند به گونه ای توپ روی تیر سر بخورد و به قعر دروازه بنشیند.

او مثل اولین بازی سپاهان در این فصلی، به دیگر تیم سابقش گل زد و به تنهایی با ۷ گل در صدر جدول گلزنان ایستاد. او قبل از صرفه به رامین رضاییان یکی از بهترین کاشته‌زنان فوتبال ایران گفته بود تا کنار بایستد و خودش کار را تمام کند. به همین دلیل بود که رامین به خصوص در زمان شادی از گل این مساله را به یاد رضا اسدی آورد که اگر شاید او‌ اصرار به کاشته زدن می‌کرد این گل فوق العاده به ثمر نمی‌رسید.

بولت پرسپولیسوفتی از رضا اسدی صحبت می‌کنیم نباید فراموش کنیم که او یک هافبک دفاعی و حتی مدافع وسط در فوتبال ایران است که با چشم تیزبین پاکو خمس سرمربی تراکتور تبدیل بخ مهاجم شد و به طرز عجیبی شروع به گلزنی و بالا رفتن از پله‌های کفش طلا کرد. در حالی که سپاهان یکی از دو آقای گل فصل پیش(شهریار مغانلو) را در اسکواد خود داشت او را از چنگ محمدرضا زنوزی ربود تا اسدی در دومین فصل متوالی شانس خود برای آقای گلی آغاز کند اگرچه او یک مهاجم کلاسیک نیست و خیلی از خصوصیت های یک مهاجم را ندارد اما ضربه به توپ فوق العاده، فیزیک بدنی عالی و شوت‌های از راه دور مهار نشدنی اش این بازیکن را در موقعیتی یکه در فوتبال ایران قرار می‌دهد.

1953240
1953242
1953241
1953243
1953244

وقتی می‌بینیم که او چگونه از روی یک ضربه کاشته از راه دور( واقعا دور) چگونه دروازه بیرانوند را باز می‌کند به او بابت این موشک مهار نشدنی یک لایک بزرگ به او می‌دهیم که حالا ترس جدید گلرهای لیگ خواهد بود که دغدغه این را دارند سوژه کلییپ‌های هواداری نشوند.