به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته شایعات درباره آینده رابرت لواندوفسکی به اوج خود رسیده است. این ستاره لهستانی از توافق با بایرن مونیخ برای تمدید قرارداد دور است و همین مسئله نیز باعث شده که بارسلونا به جذب او علاقه نشان دهد.

بعد از حذف تلخ و باورنکردنی بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا که برابر ویارئال رقم خورد، مدیر این باشگاه یعنی اولیور کان هرگونه شایعه جدایی لواندوفسکی را رد کرد و در این‌باره گفت: "ما مطمئنا یک فصل دیگر هم لوا را در کنار خودمان خواهیم داشت. می‌دانیم که او چه اهمیتی برای ما دارد و از این بابت نگران نیستیم. ظاهرا رقابتی در جریان است که چه کسی بزرگترین داستان غیر منطقی درباره روبرت لواندوفسکی را خواهد گفت؟"

همچنین اخیرا هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، نیز موضع خود را درباره لواندوفسکی اعلام کرد و گفت: "یک ملاقات با لواندوفسکی داشتم و ملاقات دوم را نیز برنامه ریزی کرده‌ایم. این گفت‌و‌گوها ادامه خواهند داشت. شایعات زیادی در مورد جدایی او شنیده می شود ولی ما اطمینان داریم که به نتیجه‌ای مثبت خواهیم رسید و او قراردادش را تمدید خواهد کرد. در این تردیدی نداریم. ما نه تنها با لواندوفسکی که با توماس مولر و مانوئل نویر، دو ستاره دیگرمان نیز در حال گفت‌و‌گو هستیم و قرارداد آنها نیز تمدید خواهد شد."

در همین راستا اکنون نشریه بیلد آلمان گزارشی در رابطه با ستاره لهستانی مطرح کرده و مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای تمدید قرارداد این بازیکن انجام خواهد داد و اصلاً دوست ندارد که لواندوفسکی جدا شود. با این حال بیلد تاکید کرده که در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد، موضع بایرن مونیخ مشخص است و آنها حاضر نیستند با دریافت مبلغی کمتر از 40 میلیون یورو ستاره لهستانی خود را به فروش برسانند.