به گزارش "ورزش سه"، اینتر که بعد از پیروزی یوونتوس در بازی دیشب به رده دوم سقوط کرده بود، امشب برابر فروزینونه صف‌آرایی کرد تا با کسب سه امتیاز بازی، دوباره به صدر برود.

ویدئو: 316588

در دقیقه ۹ ضربه ماتیاس سوله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۶ همکاری لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام منجر به این شد که مهاجم فرانسوی شوت پای راستش را روانه دروازه کند و دروازه‌بان حریف با دفع توپ، مانع گل شدن آن شود.

در ادامه هیجان و سرعت بازی کم شد و دو تیم نتوانستند دروازه‌های همدیگر را به طور جدی تهدید کنند. البته فروزینونه به نتیجه صفر-صفر راضی بود و زیاد جلو نکشیده بود.

1953522

این شرایط تا اواخر نیمه اول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۴۳، روی حرکتی از سمت چپ، فدریکو دی‌مارکو از جلو آمدن دروازه‌بان حریف استفاده کرد و از کمی جلوتر از وسط زمین ضربه‌‌اش را زد و توپ به شکل غیرقابل باوری به تور دروازه چسبید.

1953521

نیمه اول بازی با همین گل به پایان رسید.

در دقیقه ۴۷ روی برخورد اوکولی، مدافع حریف و مارکوس تورام، اینتر صاحب یک ضربه پنالتی شد. هاکان چالهان‌‌اغلو پشت توپ قرار گرفت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

1953520

در دقیقه ۵۷ شوت چدیرا، مهاجم فروزینونه از بالای دروازه بیرون رفت تا اختلاف دو تیم همچنان همان دو گل بماند.

در دقیقه ۶۶ بارلا می‌توانست گل سوم میزبان را هم بزند اما شوت پای راستش به شکلی نفس‌گیر از کنار دروازه به اوت رفت.

در دقیقه ۷۴ ابراهیموویچ، مهاجم فروزینونه هم شوتی به سمت دروازه زد تا شانسش را امتحان کند اما این توپ هم گل نشد سومر با سیوی زیبا مانع شد تا کلین‌شیتش را حفظ کرده باشد.

در دقیقه ۹۰ لائوتارو مارتینز در محوطه جریمه صاحب توپ شد اما ضربه‌اش به سمت مخالف از کنار دروازه به بیرون رفت.

در وقت‌های اضافه نیمه دوم هم اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با نتیجه ۲-۰ به اتمام رسید.