به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه استمفوردبریج و مقابل چشمان هوادارانش با تساوی 4-4 برابر منچسترسیتی متوقف شد. 

ارلینگ هالند گل اول تیمش و این بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما پس از آن تیاگو سیلوا بازی را به تساوی کشاند و این استرلینگ بود که توانست روی پاس ریس جیمز دروازه حریف را باز کند و تیمش را پیش بیاندازد. 

او پس از این که موفق به گلزنی شد با خوشحالی به سمت هواداران حاضر روی سکوهای استمفوردبریج دوید اما ناگهان متوقف شد و تصمیم گرفت دست از خوشحالی به خاطر باز کردن دروازه تیم سابقش بردارد. 

1953645

این ستاره انگلیسی پس از پایان این دیدار در گفتگو با اسکای اسپورت درباره دلیل این خوشحالی عجیب اظهار داشت:« من گل زدم و همه می‌دانند که گل زدن همیشه خوب است و احساس خوبی هم برای هر بازیکنی دارد. 

اما ناگهان به خاطر می‌آورید که تیم حریف در واقع باشگاه سابق شماست و سعی می‌کنید که بیش از حدی که لازم است شادی و خوشحالی نکنید. من دوران بسیار خوبی را در سیتی سپری کردم و آنها می‌دانند که من از چه توانایی‌هایی برخوردار هستم.»