به گزارش "ورزش سه"، پست تخصصی آرنولد دفاع کناری است و او سال‌ها در این پست عملکرد خوبی داشته است. در فصل جدید یورگن کلوپ از او به عنوان هافبک دفاعی هم استفاده کرده است، پستی که او می‌گوید هنوز در حال یادگیری و جا افتادن در آن قرار دارد.

او در این باره گفت: "تماشای توانایی‌های بقیه، بازیکنان، سیستم‌های مختلف، تیم‌های مختلف، نحوه بازی بازیکنان مختلف کاری است که در یوتیوب انجام می‌دهم. برخی بازیکنان هستند که واقعاً خوب بازی می‌کنند. 

1953905

من فکر می‌کنم به عنوان کسی که چند پست را بازی می کند .جان استونز مثال خوبی است. من همیشه او را تحسین کرده ام و شیوه بازی رودری را هم دوست دارم. او در سیتی بسیار مهم است و کسی است که به شدت دست کم گرفته می‌شود، اما همانطور که اخیراً دیدیم، وقتی او را از تیم بیرون می‌آورید، عملکرد تیم افت می‌کند. این فقط نشان می‌دهد که او چقدر مهم است. من می‌توانم بگویم این بازیکنانی هستند که من تماشا می‌کنم، اما بازیکنان زیادی هستند. بازیکنانی که همیشه از تماشای آنها لذت می‌بردم

من می‌توانم بگویم اینها بازیکنانی هستند که من بازیشان را تماشا می‌کنم، اما بازیکنان زیادی هستند. من اسطوره‌ها را هم تماشا می‌کنم - بوسکتس، آلونسو، پیرلو، استیون جرارد اینها بازیکنانی هستند که همیشه از تماشای آنها لذت برده‌ام."