به گزارش "ورزش سه"، مارتین اودگارد بازی‌های اخیر آرسنال مقابل نیوکسل و سویا را به دلیل ضربه ملایم مغزی در تمرینات از دست داد. اودگارد قبل از آن هم با مصدومیت لگن دست و پنجه نرم می‌کرد، اما حذف او برای سفر به سنت جیمزز پارک و بازی خانگی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل یک موضوع نامربوط بود. کاپیتان توپچی‌ها در جریان یک جلسه در کمپ تمرینی کلنی لندن و پیش از باخت در تاین ساید، توپ را به سمت صورتش گرفت.

1953932

ضربه به اندازه‌ای سنگین بود که اودگارد به دلیل ضربه مغزی بررسی شد و بلافاصله از ترکیب اصلی که قرار بود با تیم ادی هاو روبرو شود کنار رفت.
قوانین ضربه مغزی در لیگ برتر بیان می‌کند که بازیکنان باید 6 روز استراحت کنند و قبل از بازگشت به میادین عاری از علائم باشند. بنابراین اودگارد پیروزی چهارشنبه گذشته تیمش برابر سویا را از دست داد قبل از اینکه پیروزی شنبه در لیگ برتر مقابل برنلی را هم از دست بدهد.

بولت پرسپولیسبه نقل از میل اسپورت، این هافبک در فیفادی هم در انگلیس خواهد ماند. از دست دادن بازی‌های ملی نروژ مقابل جزایر فارو و اسکاتلند، به مشکل اصلی لگن او مرتبط است. اما این اطمینان در باشگاه آرسنال وجود دارد که او بعد از بازگشت از تعطیلات ملی آماده پیوستن به تیمش خواهد بود.