به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش خبری آمد که رئال مادرید به دلایل مختلف از جذب کیلیان امبا‌‌په منصرف شده است و قصد دارند برای پر کردن جای خالی در خط حمله به سراغ ارلینگ هالند بروند.

این اخبار چند روزی تیتر سایت‌های خبری فوتبال جهان بود تا اینکه نشریه RMC Sport در خبری، کمی از جزئیات ماجرا را روشن کرد و درباره وضعیت به وجود آمده توضیح داد.

1953984

بولت فولادطبق این گزارش رئال دیگر نمی‌خواهد گول بخورد و از پنجره‌های قبلی نقل و انتقالات درس گرفته است. آنها قصد دارند تا زمانی که امباپه برای پیوستن به رئال مادرید حرکتی انجام نداده و اشتیاق خودش را نشان نداده است، برای جذب او هیچ کاری نکنند. مادریدی‌ها از سخنان امبا‌په پس از تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی ناراحت هستند و معتقدند تا خودش کاری برای پیوستن به رئال انجام ندهد، باشگاه دیگر نباید به سراغ این بازیکن برود.

1953985

یک منبع در رئال با گفتن جمله‌ای فاش کرده است که رئال همچنان به جذب امباپه علاقمند است ولی همه چیز به بازیکن فرانسوی بستگی دارد:«اگر امباپه می‌خواهد بیاید، پس اجازه دهید کارش را انجام دهد.»

یک گرینه دیگر رئال مادرید، ارلینگ هالند است. اکنون افراد بیشتری در رئال او را به امبا‌‌په ترجیح می‌‌دهند. این بازیکن بند فسخ جذابی در قراردادش دارد و رئال می‌تواند تابستان آینده این بند را فعال کند.