به گزارش "ورزش سه"، سیتی قرار است این هافبک نوجوان را در یک معامله سنگین برای یک بازیکن با سن زیر 16 سال بشکند. گورمن متولد سال 2008، هافبک تهاجمی است که در سمت راست تیم چمپیونشیپی عمل می کند. او به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین استعدادهای جوان باشگاه در نظر گرفته خواهد شد. او اولین بازی خود در تیم زیر 16 سال انگلستان را در اوایل این فصل انجام داد، زمانی که هنوز 14 سال داشت. او همچنین با 14 سال و 326 روز رکورد جوانترین بازیکنی است که دو بار در یک بازی زیر 18 سال لیگ برتر گلزنی کرده است.

1953982

در ماه‌های اخیر ویدئوهای زیادی از ستاره لیدز در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است که مهارت باورنکردنی او را به نمایش می‌گذارد. گورمن حالا برای یک انتقال رکوردشکنانه به سیتی آماده می‌شود. سیتی هریسون پارکر 16 ساله و لوکا فلچر 16 ساله به ترتیب از منچستریونایتد و ردینگ را با قراردادی نزدیک به 1 میلیون پوند به خدمت گرفت. به گزارش اتلتیک، انتظار می رود مبلغ انتقال گورمن به منچستر از این مبلغ فراتر رود. گورمن تاکنون در پنج بازی برای لیدز زیر ۱۸ سال حضور داشته و دو گل و یک پاس گل برای سفیدپوشان به ثمر رسانده است. گزارش شده است که تعدادی دیگری از باشگاه ها از جمله نیوکسل به مهاجم لیدز علاقه مند شده اند.

اما سیتی که یکی از عالی ترین آکادمی‌های فوتبال در جهان را دارد، دست برتر را دارد و آماده است تا این استعداد انگلیسی را جذب کند.