به گزارش "ورزش سه"، مسابقات باشگاهی به دلیل وقفه دیدارهای ملی در ماه نوامبر و برگزاری رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای 2024 تعطیل شده تا بازیکنان به اردوی تیم‌های ملی ملحق شوند. 

این در حالی است که استرلینگ که در بازی برابر منچسترسیتی هم عملکرد خوبی داشت و موفق شد دروازه تیم سابقش را هم باز کند از سوی گرت ساوت‌گیت به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت نشده است. 

این بازیکن 28 ساله تا به حال موفق شده چهار گل در لیگ برتر برای چلسی به ثمر برساند و در حالی که پیش از این گفته می‌شد که بازیکن محبوب سرمربی سه شیرها هم هست اما بار دیگر نامش در بین بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم دیده نمی‎‌شود. 

1951877

کاراگر در گفتگو با اسکای اسپورت و در حمایت از این ستاره چلسی اظهار داشت: «استرلینگ اخیرا فوق العاده بوده است. هیچ تردیدی در این وجود ندارد که او از این که به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت نشده ناراحت و ناامید است. فکر می‌کنم که در این مورد کاملا حق دارد.»

ساوت‌گیت پیش از این تاکید کرده بود که احترام بسیاری برای این بازیکن قائل است و درهای تیم ملی انگلیس به روی او و دیگر بازیکنانی که در طول این فصل تلاش کنند و عملکرد خوبی داشته باشند باز است تا در یورو 2024 آلمان همراه سه شیرها باشند.»