سرمربی رئال مادرید از پیروزی تیمش برابر اوساسونا می گوید. 

کارلو آنچلوتی می گوید که مصدومیت داوید آلابا جدی به نظر نمی رسد.

طرفداری - مارکا | رئال مادرید در ال سادار مهمان اوساسونا بود و در پایان این حریف را با نتیجه 3-1 شکست داد. لوس بلانکوس حالا در آستانه قهرمانی لالیگا قرار دارد و این موضوع باعث خرسندی کارلو آنچلوتی، سرمربی مادریدی ها شده است. 

مصدومیت آلابا جدی به نظر نمی رسد و ظاهرا تنها یک ناراحتی عضلانی است. تعویض او بیشتر برای احتیاط بود و به حضورش در ديدار با منچسترسیتی امیدوارم.

بازی کردن بنزما نیز به هیچ عنوان ریسک نبود؛ ضمن این که کریم خیلی هم خوب بازی کرد. از دست دادن پنالتی ها؟ پیش می آید، این را هم بدانید که اگر پنالتی سومی وجود داشت، باز هم خود بنزما پشت توپ قرار می گرفت؛ پنالتی های بعدی نیز همچنین. عملکرد کریم خارق العاده بود. مودریچ، کروس و کارواخال از لحاظ فیزیکی در آمادگی 100 درصد قرار نداشتند و به همین دلیل بود که بازی نکردند. می خواهم از عملکرد سبایوس هم یاد کنم، خیلی خوب کار کرد. 

کاماوینگا در این دیدار یک کارت زرد زودهنگام دریافت کرد اما مجموعا این مسابقه برایش بسیار مهم بود چون یاد گرفت که وقتی اخطار گرفته، بايد چگونه بازی کند. او نگرش خودش در زمین را تغییر داد و یک عملکرد خیلی خوب به اجرا گذاشت. 

حالا تمام تمرکز ما روی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جدال با منچسترسیتی قرار گرفته است. به امتیازات لازم برای قهرمانی در لالیگا فکر نمی کنم، تمرکز و هوش و حواس ما تنها به منچسترسیتی منعطف است. حس می حال تیم خوب است، پویایی کافی در ترکیب وجود دارد و انگیزه داریم.