مکس الگری گفت برخلاف سایرین فکر می کند فیورنتینا جدی ترین رقیب یوونتوس برای جایگاه چهارم است. 

یوونتوس با پیروزی 2-0 مقابل فیورنتینا موفق شد به فینال کوپا ایتالیا راه پیدا کند. شاگردان مکس الگری در بازی رفت هم 1-0 پیروز شده بودند. سرمربی ایتالیا یوونتوس پس از بازی در گفتگو با مدیاست گفت:

هافبک های ما عالی کار کردند. رابیو قطعا در زمینه حرکات رو به جلو و تهاجمی در حال پیشرفت است و یک شانس عالی گلزنی داشت و یک گل مردود. باید به بچه ها تبریک بگوییم زیرا رسیدن به فینال کوپا ایتالیا یکی از اهداف این فصل ما بود. بعد از تساوی مقابل بولونیا که نتوانستیم از شانس های زیاد گلزنی خودمان استفاده کنیم، روزهای سختی را سپری کردیم. فیورنتینا در سرعت بازی و پاس کاری خطرناک است اما ما به خوبی برای حمله فضا پیدا کردیم و خوب دفاع کردیم. باید گل دوم را زودتر می زدیم اما روی ضدحملات، گاهی پاس های صحیحی نمی فرستادیم. فوتبال همین است. ما زحمت کشیدیم و پیروز شدیم. بازیکنان ذخیره که به زمین رفتند، واقعا خوب کار کردند. روحیه تیمی خوبی برای رسیدن به فینال داشتیم. 

حالا باید آماده بازی بعدی در سری آ شویم و تلاش کنیم بعضی بازیکنان ریکاوری کنند. در یک صحنه، به سمت نیمکت رفتم و از یک بازیکن خواستم خودش را گرم کند. فراموش کرده بودم که مصدوم است و وقتی دیدم او با لباس شخصی آنجا نشسته، تازه متوجه شدم. نمی توانم از این بچه ها چیز بیشتری بخواهم زیرا طی 4 ماه گذشته ما عملا تمام مدت با همین بازیکنان ثابت بازی کرده ایم. آنها با قلب و عشق خودشان در زمین بازی می کنند. ما امشب از نظر دفاعی خوب کار کردیم که اخیرا خوب نبوده ایم. 

الگری در مورد کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در این فصل و رقابت با سایر تیم ها از جمله رم گفت:

با دیدن تقویم بازی ها، به نظر من فیورنتینا مهم ترین رقیب ما برای رده چهارم است. 

لاپو الکان اخیرا در توئیت های خود گفته بود از بازی تیم الگری راضی نیست و در توئیتی دیگر و جنجالی تر گفته بود افراد می آیند و می روند اما یوونتوس می ماند. البته لاپو الکان امشب قبل از بازی در توئیتی گفته بود منتظر یک بازی عالی هستیم استاد.

 از الگری سوال شد آیا او را در فصل آینده روی نیمکت یوونتوس خواهیم دید؟

برای سه فصل آینده خواهید دید! یوونتوس همیشه باید برای قهرمانی تلاش کند. چیزی که بیش از همه مرا ناامید می کند، شکست رو در رو با اینتر بود زیرا آن بازی تکلیف قهرمانی لیگ را روشن کرد. به هر حال سرگرم کننده است. لاپو یکی از هواداران بزرگ یوونتوس است. کاملا طبیعی است که وقتی پیروز نشویم، همه نا امید هستیم. 5 بازی تا پایان فصل باقی مانده و ما در کورس اسکودتو نیستیم و این مرا آزار می دهد. این می تواند برای فصل آینده انگیزه ما باشد. می توانیم از این تجربه درس بگیریم و همچنین درک کنیم در فوتبال و زندگی شما همیشه نمی توانید پیروز شوید. 

از الگری در مورد عملکرد دوشان ولاهوویچ سوال شد که نتوانست امشب دروازه تیم سابقش باز کند:

کاملا طبیعی است که سطح بدنی او در حال افت است زیرا او عادت نداشته که هر 3 روز یک بار بازی کند و خودش را در چنین شرایطی انداخت. من همچنان می گویم این پسر 22 سال دارد. او کمبود تجربه دارد و به تعادل ذهنی نیاز دارد تا با شکست ها و سختی ها کنار بیاید و وقتی شرایط خوب پیش نمی رود، خودش را ناراحت نکند. برای من خنده دار است. دوست دارم حرف های اکنون شما را نگه دارم زیرا هر روز این حرف ها عوض می شود!