فدریکو والورده حالا 100 بازی با پیراهن رئال مادرید در لالیگا انجام داده است.

فدریکو والورده در چهارمین فصلی که پیراهن رئال مادرید را به تن می کند، به رکورد 100 بازی لالیگایی رسید و پیروزی 3-1 مقابل اوساسونا، هفتادمین برد او با این پیراهن بود؛ والورده 5 گل در رقابت های لالیگا به ثمر رسانده و یک بار هم در فصل 2019/20 فاتح این جام شده است.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، هافبک اروگوئه ای فاصله چندانی تا فتح دومین قهرمانی لالیگای خود ندارد، در پایان بازی گفت:

خوشحالم، رسیدن به دستاوردهای شخصی در چنین تیم بزرگی که بهترین باشگاه دنیاست، بسیار خاص است. از هر بازی و جلسات تمرینی لذت می برم، و انگار که آخرین بازی است. می خواهم از هوادارانی که به اینجا سفر کرده بودند تشکر کنم، آنها همیشه حامی ما هستند، چون واقعاً برای ما مهم است. یک قدم دیگر به هدف خود نزدیک تر شدیم. بازی سختی بود و در نیمه اول کمی به زحمت افتادیم، مخصوصاً وقتی که آنها گل تساوی را خیلی زود به ثمر رساندند، اما اشتباهات خود را جبران کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

همه ما عضوی از این تیم هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم. مهم این است که هرکس بازی می کند عملکرد خوبی داشته باشد و در فرم خوبی باشد و ما نشان دادیم که همینطور است. این برای تیم یک امتیاز محسوب می شود. حالا چند روز فرصت استراحت داریم و می دانستیم که قبل از بازی در لیگ قهرمانان اروپا، کسب پیروزی در این دیدار مهم است تا انگیزه کامل داشته باشیم.

دو پنالتی از دست رفته بنزما

این چیزها پیش می آیند و او معمولاً این توپ ها را گل می کند اما امروز این اتفاق نیافتاد. او برای ما بازیکن مهمی است و از حالا تا پایان فصل گل های زیادی به ثمر خواهد رساند.