به گزارش "ورزش سه"، دو فصل قبل ارلینگ برات هالند در انتقالی مهم و تأثیرگذار در جهان فوتبال، چمدان‌هایش را از بوروسیا دورتموند بست تا راهی منچسترسیتی شود و در این مدت برای تیم منچسترسیتی به مانند یک اسلحه سرپر بوده که به هیچ تیمی رحم نمی‌کند.

هالند با ۲۳ سال سن به قدری در آمار گلزنی عجیب بوده که اگر یک روز در فضای مجازی خبری از گل نزدنش بخوانیم قطعا با تعجب روبه‌رو می‌شویم اما با این حال او در این مدت در برابر باز کردن دروازه دو تیم ناکام بوده است.

منچستریونایتد و فولام با پنج گل خورده از او، محبوب‌ترین حریفان هالند به شمار می‌روند و در این بین تنها دو تیم هستند که هنوز دروازه‌شان را مقابل وایکینگ نروژی بسته نگه داشته‌اند؛ لیورپول و برنتفورد!

او در برابر برنتفورد تنها یک‌بار به زمین رفته که در آن بازی هم تیمش شکست خورد ولی او همراه با سالزبورگ و منچسترسیتی تا کنون ۵ بار برای شکست دادن لیورپول به میدان رفته که تنها یک‌بار از آن را موفق بوده و اگر چه او با منچسترسیتی در جام اتحادیه ۲۰۲۲/۲۳ برای سیتیزن‌ها گل زد ولی هنوز در لیگ جزیره به این مهم نرسیده است و حالا خود را آماده می‌کند تا پس از تعطیلات فیفادی، به منچستر برگردد و خود را برای نبرد با لیورپول آماده کند.