به گزارش "ورزش سه"، هالند که فصل گذشته ستاره بی چون و چرای منچسترسیتی بود و نقش مهمی را در کسب سه‌گانه رویایی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان ایفا کرد، این فصل هم نمایش درخشانی در ترکیب این تیم داشته است. 

او یکی از بهترین بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر چلسی بود و دو گل از چهار گل تیمش را در این بازی تماشایی و حساس به ثمر رساند اما نتوانست به کسب سه امتیاز این دیدار کمک کند و دو تیم در نهایت به تساوی رضایت دادند. 

هالند معتقد است که توانایی این تیم حتی از این هم بالاتر است و در این باره گفت:« شرایط سختی بود اما من بسیار از آن لذت بردم. در حالت عادی وقتی چهار گل می‌زنید، احتمالا برنده می‌شوید اما ما نتوانستیم پیروز میدان باشیم و فوتبال همین است. 

1950397

ما چند بار این شانس را داشتیم که برنده این بازی باشیم اما از آن به درستی استفاده نکردیم. این چیزی است که باید روی آن کار کنیم. دفعه بعد پنج گل خواهیم زد. من احساس خوبی از گلزنی دارم اما از این که نتوانستیم برابر چلسی پیروز شویم کمی ناراحت و ناامید شدم. 

در هر حال، یک امتیاز بهتر از هیچی است. ما عملکرد خیلی خوبی داشتیم. در حال حاضر صدرنشین لیگ هستیم و به مرحله بعدی لیگ قهرمانان هم صعود کردیم. چند ماه بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم که صادقانه بهتر از فصل قبل بود. شروع خوبی داشتیم.»