به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هم مثل لیگ برتر با جذابیت‌های خاص دنبال می‌شود و به هفته دوازدهم رسیده است. موضوعی که باعث شده حساسیت در هفته دوازدهم بالاتر برود، دو مسابقه مهم و حساس میان 4 تیم بالانشین است.

بازی‌های این هفته با انجام دو بازی در روز سه‌شنبه شروع شد و عصر چهارشنبه 6 بازی دیگر را شاهد هستیم. دو بازی امروز (چهارشنبه) اهمیتی ویژه نسبت به سایر مسابقات دارد، چراکه 4 تیم مدعی قهرمانی و صعود به لیگ برتر با هم مسابقه می‎دهند.

فجرسپاسی شیراز به عنوان صدرنشین جدول مسابقات از ساعت 14:45 امروز در خرم‌آباد میهمان تیم رده دومی خیبر است. فجرسپاسی 23 امتیازی است و خیبر 22 امتیاز دارد و بی شک تقابل شاگردان مهدی رجب زاده و رضا مهاجری یکی از جذاب‌ترین مسابقات فصل را رقم خواهد زد.

همچنین چادرملوی اردکان که با 22 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به خیبر در رده سوم قرار گرفته، امروز از ساعت 14:45 در یزد از سایپای رده چهارمی که 21 امتیاز دارد، پذیرایی خواهد کرد.

نتایج این دو مسابقه حساس در خرم‌آباد و یزد تاثیر بسزایی در شکل گیری بالای جدول لیگ یک خواهد داشت و چه بسا در پایان فصل با توجه به عملکرد این تیم‌ها و علاقه‌شان به صعود به لیگ برتر در تعیین شرایط نهایی آنها نیز تاثیرگذار باشد. بی شک 4 تیم ابتدایی جدول لیگ یک در بازی امروز خود همه کار برای پیروزی خواهند کرد و این مسئله بر جذابیت بازی‌های لیگ دسته اول خواهد افزود.