سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید معتقد است فرمت جدید سوپرکاپ به سود دو تیم بزرگ اسپانیا بوده است.

دیگو سیمئونه معتقد است فدراسیون فوتبال اسپانیا دوست دارد رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ حضور داشته باشند.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، در روزهای اخیر چندین فایل صوتی از مکالمه جرارد پیکه، مدافع بارسلونا با لوئیس روبیالس، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا منتشر و طی آن از نقش این بازیکن در تغییر فرمت سوپرکاپ فاش شده است. با تغییر فرمت سوپرکاپ این مسابقه از سال 2019 در عربستان برگزار می شود و به جای دو شرکت کننده، چهار تیم در آن شرکت می کنند. حال دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو در مورد این اتفاق اظهارنظر کرده است. او در این باره به خبرنگاران گفت:

در ابتدا باید بگویم که خیلی خوشحالیم که در طول 10 سال اخیر در این تورنمنت شرکت کرده ایم و انعکاس خودمان را در تمام تیم هایی که تلاش می کنند در این تورنمنت باشند نظیر بتیس، سویا، ویارئال، رئال سوسیداد و... می بینیم. همه این تیم ها حس می کنند شرایطی مشابه ما دارند. با توجه به اطلاعاتی که درز کرده، مشخص است فدراسیون فوتبال اسپانیا در صورت حضور رئال مادرید و بارسلونا در این تورنمنت از نظر اقتصادی سود بیشتری می کند و به نظرم باید در این مورد توضیح دهند تا همه ما حس بهتری داشته باشیم.

این مربی در ادامه گفت:

قصد ندارم خودم را وارد این مسائل کنم زیرا پیکه فردی باهوش است و کار خودش را دارد. هرکسی علایق خودش را دارد و حالا دست بر قضا او در بارسلونا بازی می کند. باز هم تکرار می کنم با توجه به چیزی که می شنویم و در صورتی که جواب مناسبی ارائه نشود، فدراسیون فوتبال اسپانیا می خواهد رئال مادرید و بارسلونا در سوپرکاپ حضور داشته باشند. درک این موضوع چندان هم سخت نیست.