به گزارش "ورزش سه"، اگر دوران فرهاد مجیدی در استقلال را به یاد بیاورید، یکی از نقاط ضعف تیمی که بدون باخت قهرمان شد، ناکامی در بازی‌هایی بود که ورود هواداران به استادیوم آزاد بود و آبی‌ها مقابل چشمان تماشاگران پرشورشان به میدان می‌رفتند اما از نظر نتیجه گیری چمدان خوب ظاهر نمی‌شدند.

به‌طوری که تیم فرهاد مجیدی که در دیدار مقابل تیم‌های نساجی (حذفی)، پیکان، پرسپولیس، پدیده، ایرالکو و نفت مسجدسلیمان تنها به یک پیروزی آن‌هم به زحمت مقابل پدیده با گل دقیقه آخری رمضانی شد. این تیم اما تا اینجای کار با هدایت نکونام هروقت پذیرای تماشاگرانش در آزادی بوده به پیروزی رسیده و خستگی را به تن تماشاگرانش نگذاشته است.

1952720

به هرحال با توجه قیمت بلیت‌ها و سختی‌هایی که برای تماشای یک مسابقه فوتبال برای تماشاچیان وجود دارد، قطعا هواداران استقلال از این پس برای خرید بلیت بازی‌های استقلال مصمم تر از قبل خواهند بود چرا که هر وقت استادیوم را برای تیم جواد نکونام پر می‌کنند، با سه امتیاز و شادی مفرط از ورزشگاه روانه منزل می‌شوند.

این تیم تا پایان تیم فصل در سه بازی از شش دیداری که پیش‌رو دارد در استادیوم آزادی به میدان خواهد رفت که سخت‌ترین دیدارشان شهراورد ۱۰۲ خواهد بود. باید دید در نهایت کدام تیم می‌تواند استقلال ورژن نکونام را در آزادی متوقف کند و نوار پیروزی‌های پیاپی خانگی آبی‌ها را پاره کند.