به گزارش "ورزش سه"، دی بروینه در حال سپری کردن دوران درمانش است و فعلا به دلیل مصدومیت قادر به همراهی منچسترسیتی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا نیست. 

او فصل گذشته پاس بسیاری از گل‌های ارلینگ هالند را ارسال کرد اما اخیرا شایعاتی درباره همکاری او با دریک، رپر معروف، در استودیو و کمک به او برای نوشتن ترانه‌هایش منتشر شده بود چون نام کی. دی بروینه در اسپاتیفای به عنوان یکی از همکاران آهنگ جدید این خواننده نوشته شده بود. 

این موضوع بسیاری از هواداران این ستاره بلژیکی و منچسترسیتی را به وجد آورده بود، خصوصا که این بازیکن هم ساعتی قبل با انتشار تصویری از این فهرست و همچنین عکسی از خودش در کنار دریک نوشت: «دریک نیاز به همکاری داشت.»

1944306

این تصویر مربوط به چند سال قبل بود که او برای تماشای اجرای این خواننده به کنسرتش رفته و پس از پایان آن با یکدیگر دیدار کرده بودند اما موجی از هیجان را در بین هواداران در پی داشت تا جایی که دی بروینه مجبور شد به آن واکنش نشان دهد. 

این ستاره سیتی خیلی زود با انتشار پیامی این شایعات را به صورت کامل تکذیب کرد و نوشت: «همه شوخی‌ها به کنار، این من نیستم! با این حال، واقعا طرفدار او هستم.»