به گزارش "ورزش سه"، الکساندر آرنولد تا به حال در بیشتر دوران فوتبالش در پست مدافع راست بازی کرده و به عنوان یکی از بازیکنان برتر در این پست در چند سال اخیر شناخته می‌شود. 

اما اخیرا در چند بازی لیورپول دیده شده که زمانی که این تیم مالکیت توپ و میدان را در اختیار دارد، این بازیکن در مناطقی از میانه زمین دیده می‌شود و زمانی که توپ در درست حریف است بار دیگر به خط دفاعی برمی‌گردد. 

این ستاره 25 ساله انگلیسی حالا به این باور رسیده که حضور در خط میانی باعث می‌شود که بتواند بهتر از هر شرایط دیگری مهارت‌هایش را به نمایش بگذارد و قدرت درخشش در این پست را دارد. 

1953905

آرنولد در گفتگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت: «وقتی نوجوان بودم در پست هافبک بازی کردم، بنابراین اطلاعات خوبی از حضور در میدان در این پست دارم. این که چطور باید در میانه میدان کار کنم، چیزی است که به خوبی آن را بررسی کرده بودم و چیزهای بسیاری در این باره یاد گرفتم. 

درباره این که آیا می‌توانم هافبک باشم یا نه، باید بگویم که مهارت‌های خاصی دارم که شاید بهترین بازدهی آن برای بازیکنی باشد که در میانه زمین بازی می‌کند، بازیکنی که کنترل بازی را در اختیار دارد، نبض بازی را مدیریت می‌کند، خلق موقعیت دارد، از خطوط حریف عبور می‌کند و توپ را جلو می‌برد. 

شاید اگر در میانه زمین بازی کنم، بتوانم نمایش بسیار بهتری هم ارائه دهم و این مهارت‌هایی که در فوتبالم دارم را در بیشترین حالت ممکن در زمین به کار بگیرم.»