به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فرانسه شبی تاریخی را سپری کرد. آنها در شبی که جوان ترین بازیکنی که بعد از جنگ جهانی اول برای این تیم به میدان رفته، یعنی وارن زئیر امری، در اولین بازی ملی خود گلزنی کرد تا به جوانترین گلزن تاریخ تیم ملی فرانسه هم تبدیل شود، موفق شدند تا بهترین نتیجه تاریخ خود را هم کسب کنند. آنها 14-0 جبل الطارق را در هم کوبیدند. در این بازی کیلیان امباپه 3 گل و 3 پاس گل ثبت کرد که آمار درخشان او را در این مقدماتی یورو، بهتر هم کرد.

اما او امشب موفق شد با ثبت 3 گل به دو رکورد مهم برسد. او به گل شماره 300 در دوران فعالیت خود رسید و همچنین به رده سوم بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی فرانسه صعود کرد. افتخاراتی که با توجه به سن او (24 سال) بی نظیر هستند. او از آنتوان گریزمان با 44 گل ملی عبور کرد و با 46 گل زده، با تیری آنری 5 گل فاصله دارد. بهترین گلزن تیم ملی فرانسه الیویه ژیرو با 56 گل است که او هم با دو گل در دقایق پایانی بازی با جبل الطارق موفق شد جایگاه خود را بهبود ببخشد.

1955896

امباپه در مورد 300 گل زده گفت:" این بخشی از روند کار است، برخی از بازیکنان به 800 و 850 گل هم در دوران بازی شان می رسند. من باید در تیم ملی و تیم باشگاهی ام بازی هم پیشرفت کنم."