به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیدار برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های جام بانک اسلامی ابوظبی، به مصاف الشارجه رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا در مجموع با حساب پنج بر سه از سد حریف خود گذشته و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در دقیقه 18 این مسابقه، داور می‌توانست یکی از بازیکنان کلباء را با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج کند ولی او خوش شانس بود که با وجود خطای بسیار خشن به روی بازیکن الشارجه، تنها با یک کارت زرد جریمه شد.

1955961

در این صحنه، خالد الدرمکی، بازیکن اتحاد کلباء که برای تصاحب توپ به هوا بلند شده بود، با نوک استوک‌هایش ضربه‌ای را به سر محمد عبدالباسط، بازیکن الشارجه وارد کرد که با اخطاری از سوی داور مسابقه مواجه شد.

1955959

اما از اتاق VAR به داور بازی اطلاع داده شد که برای بازبینی صحنه و احتمال تغییر رنگ کارت از زرد به قرمز، به کنار زمین بیاید ولی قاضی میدان تصمیم خود را تغییر نداد تا خالد الدرمکی بتواند به بازی ادامه دهد و تیم مجیدی در همان دقیقه هجده مسابقه، 10 نفره نشود.

1955960

اما حالا رسانه‌های اماراتی تصویری از محمد عبدالباسط را منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد ضربه شدید خالد الدرمکی باعث آسیب جدی به سر بازیکن الشارجه شده است و به نوعی باید گفت که کلباء خوش شانس بود در این صحنه، تصمیم داور بازی عوض نشد.