به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدار‌های هفته یازدهم لیگ برتر صنعت نفت آبادان روز جمعه در رفسنجان میزبان نارنجی‌پوشان مس است. صنعت نفت در شرایطی به رفسنجان سفر می‌کند که تاکنون هفت امتیاز به‌دست آورده و یکی از تیم‌های پایینی جدول رده‌بندی محسوب می‌شود.

با وجود کسب نتایج چندان خوب توسط آبادانی‌ها در هفته‌های گذشته اما عبدالله ویسی بسیار امیدوار است تیمش در رفسنجان عملکرد خوبی داشته باشد و مقابل تیم قدرتمند تحت هدایت ساکت الهامی نتیجه مطلوبی به‌دست بیاورد.

اتفاق ویژه برای نفت آبادان عملکرد بهتر آن‌ها از نظر جمع‌آوری امتیاز در بازی‌های بیرون از خانه است. از مجموع 7 امتیازی که شاگردان ویسی تا اینجای فصل از 9 بازی گذشته خود به‌دست آورده‌اند، چهار امتیاز در بیرون از خانه بوده است. زردپوشان آبادانی در بازی‌های بیرون از خانه شکست مقابل سپاهان و نساجی را تجربه کردند ، اما فولاد خوزستان را در اهواز شکست دادند و مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران به تساوی دو بر دو رسیدند.

با این شرایط عبدالله ویسی امیدوار است تیمش روز جمعه در یک بازی بیرون از خانه دیگر این‌بار در رفسنجان بتواند نتیجه خوبی کسب کند و خود را در جدول رده‌بندی بالا بکشد. اتفاقی که ویسی و صنعت نفت در اواخر فصل گذشته با بقای معجزه‌وار نشان دادند پتانسیل رقم زدن آن را دارند.