به گزارش "ورزش سه"، وارن زئیر امری تا پایان سال دیگر بازی نخواهد کرد. طبق گزارش نشریه اکیپ، این هافبک 17 ساله تحت آزمایشاتی قرار گرفته که نشان می‌دهد شاید تا 2 ماه از میادین دور باشد.

زئیر امری در جریان پیروزی 14-0 تیم ملی فرانسه مقابل جبل الطارق از ناحیه مچ پا مصدوم شد و زمین بازی را ترک کرد. بازیکن جوان پاری سن ژرمن صبح امروز یکشنبه اردوی فرانسهرا ترک کرد تا تست های پزشکی جدیدی را در پاریس انجام دهد.

تنها خبر خوب برای پاریسی‌ها این است که تایید شده او دچار پارگی رباط مچ پا نشده است. پس از تکل خشنی که اتان جیمز سانتوس، مدافع جبل الطارق، روی پای این بازیکن انجام داد، شایعاتی در این مورد وجود داشت.

1956076

بدین ترتیب پی اس جی بهترین هافبکی را که در ترکیب داشت از دست می‌دهد. از ابتدای فصل، زئیر امری به عنوان یک مهره بدون جایگزین در ترکیب لوئیز انریکه بازی کرده و غیبت او این سرمربی اسپانیایی را با یک چالش جدی مواجه می‌کند.

مصدومیت امری در حساس‌ترین لحظه فصل برای پاری سن ژرمن رخ داد. شاگردان انریکه باید در 28 نوامبر به مصاف نیوکسل بروند که نتیجه این دیدار سرنوشت آن‌ها برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مشخص می‌کند. او همچنین در بازی حساس 13 دسامبر مقابل دورتموند هم غایب است.